Millaista "toimintaa" suunnittelette viikonlopuksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panot mielessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

panot mielessä

Vieras
Hei kaikki!
Viikonloppu tulossa ja takana rankka työviikko.
Haluttaa jo päästä sänkyhommiin?
Millaisia suunnitelmia teillä on, kenen kanssa ja millälailla ;).
Itse ajattelin mennä kotona ensin suihkuu ja jotain mukavaa päälle.
Ja kun vaimo tulee kotiin niin olen valmiina heti hommiin.
Keittiön pöydälle vaimo selälleen ja siitä se hauska viikonloppu alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja panot mielessä:
Hei kaikki!

Meillä mennään tilanteen mukaan, eikä suunnitella etukäteen. Turha stressata, sängyssä loikoillaan ja seksiä tai leikkejä on, jos siltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja panot mielessä:
Hei kaikki!

Oletko varma että vaimo jaksaa/haluaa heti töiden jälkeen?

Eilen illalla saunassa alkoi jo flirtti ja koskettelu. Saatiin lapset nukkumaan niin himot oli ylimmillään... suuseksiä molemmin puolin ensin alkulämmitelyiksi, rakastelua lähetyssaarnaajassa, ratsastaen, 69, ja takaapäin...ja kaiken huipennukseksi jätettiin kumi pois niin johan se tuntuikin makoisalta.
Aamulla kun nousin ylös, kävin laittamassa lapsille aamupalat ja menin herätteleen isännän. Siinä sitten peiton alla pikapanot jälleen ilman kumia.... tässä on sitten päivä kärvistelty ilman. Äskettäin laitoin viestiä että laitan saunan lämpiämään kun hän pimeän tullen kotiutuu...saapa nähdä mitä ilta vielä tuo tullessaan....ei malta odottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras....:
Eilen illalla saunassa alkoi jo flirtti ja koskettelu. Saatiin lapset nukkumaan niin himot oli ylimmillään... suuseksiä molemmin puolin ensin alkulämmitelyiksi, rakastelua lähetyssaarnaajassa, ratsastaen, 69, ja takaapäin...ja kaiken huipennukseksi jätettiin kumi pois niin johan se tuntuikin makoisalta.
Aamulla kun nousin ylös, kävin laittamassa lapsille aamupalat ja menin herätteleen isännän. Siinä sitten peiton alla pikapanot jälleen ilman kumia.... tässä on sitten päivä kärvistelty ilman. Äskettäin laitoin viestiä että laitan saunan lämpiämään kun hän pimeän tullen kotiutuu...saapa nähdä mitä ilta vielä tuo tullessaan....ei malta odottaa...

Ai että mimmosta toimintaa viikolopuksi. No ajattelin istuttaa sipulikukkia ja sitten mennä kauppaan.

Yhteistyössä