Millanen kantoliina olis hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black Sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Black Sheep

Aktiivinen jäsen
04.03.2006
1 105
0
36
Kun mulla kakkosen aikana oli joku sellanen vihree mikä tuli vauvalehden tilaajalahjana, enkä ainakaan siitä tykännyt. Se oli sellanen mikä ei yhtään joustanut.

Nyt olis intoa kokeilla jotain muuta liinaa, mut niitä on niin valtavasti et mistä tietää mikä ois hyvä? ja voiko niitä jossain päästä kokeilemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
millanen se on ja millä hintaa myyt?

Mulla on noita 2 kpl. Toinen on merkitön ja toisessa oli muistaakseni Vitmi (merkkinä) ja toi vitmi oli se mun lemppari (paremmat pehmusteet olkapäällä jne )
Merkitön puna-valkoruudullinen ja Vitmi ruskea. Hintaa? Tää on aina se vaikee osa :D
Laita vaikka yv:nä s-posti osote niin otan noista kuvat ja lähetän ne. Katotaan miellyttääkö silmää

mä kannoin kuopusta ekat 6kk kudotussa liinassa, EllaRoo-merkkisessä. oli ihanan kevyt ja tukeva tämmöiselle huonoselkäisellekin. nyt se pitäisi laittaa myyntiin kun jaksaisi :'( ja kaikenmaailman kantotakitkin pitäisi myydä mutta en saa aikaiseksi sitäkään :laugh:

Mä olen myös noita paljon katsellut ja koittanut lueskella kokemuksia, kestovaippahulinoissa koitin rengasliinaa ja nyt sellaisen ostin käytettynä, luulen että on mun hermoilleni justini sopiva, noi pitkät kun ei ainakaan vielä oo innostaneet.
Tosin eipä vauvakaan ole vielä syntynyt mut ei tässä enää montaa viikkoa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä kannoin kuopusta ekat 6kk kudotussa liinassa, EllaRoo-merkkisessä. oli ihanan kevyt ja tukeva tämmöiselle huonoselkäisellekin. nyt se pitäisi laittaa myyntiin kun jaksaisi :'( ja kaikenmaailman kantotakitkin pitäisi myydä mutta en saa aikaiseksi sitäkään :laugh:

Mulle sais laittaa kuvaa hinnan kera tulemaan.. :D

Kaislakehdon trikooliina on hyvä :) olen tykänny tosi paljon, se on niin napakkaa kangasta että sillä kantaa vähän painavampaaki lasta :) mut kuiteki joustava trikooliina. Kannattaa käydä esim. kantoliinakanavan sivuilla ja babyidean sivuilla on käytettyjä liinoja sekä tietoa liinoista ja sidonnoista :)

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
ei tuo yksityisviesti taas toimi :kieh: mutta siis se on tämä liina

http://www.douxbebe.com/boutique/catalog/images/ellaroo.jpg
ja pituutta on vähän reilu 5metriä eli kokoa L.

Paljonko maksaa uutena?

uutena maksaa noin 70 euroa, nyt näytti olevan VauvaPopissa tarjouksessa 65 euroa + postarit.

mutta siis, mulla on huono selkä ja esikoista kannoin hug-a-bubissa. siinä se kantaminen onnistuikin ekat kuukaudet mutta sitten otti selkään. kudotut liinat ei ottaneet ollenkaan selkään vaikka kannoin paljon.
testasin myös pari pikaliinaa, Hotslingin, CarryBabyn ja Rockin' Baby Pouchin. kaikki toimii pikaliinoina (tai toimi MULLE) mutta eivät pitkään kantaessa.

on se varmaan, koska mulle toi oli passeli. mutta jos mieskin kantaa ja on isompi kuin sä niin kannattaa harkita pitkää liinaa :) niissä saa ne ylimääräiset liinanpäät kyllä laitettua siististi kasaan etteivät maata viistä.

No kertokaa, että mitä liinaa ei kannata jostain syystä hommata.
Tässä on sama kuin kestovaipoissa, että on niin monenlaista tarjolla eikä hajuakaan, että minkälaisia ne on käytössä...

Yhteistyössä