Millanen on kylpylä Caribia?

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Olen käynyt siellä vuosia sitten ja nyt tekis mieli lasten kanssa mennä, kun olis suht lähelläkin. Nyt vaan muutama ihminen on sanonut ettei sinne enää mene. Palvelu kuulemma laskenut roimasti, on sotkuista, likaista ja paikkoja jopa ruosteessa. Pitäneekö paikkaansa?
Mies ei kylläkään suostu lähteen kun hänenkin työkaverit näitä kokemuksiaan kertoi..

Käytiin siellä hiljattain ekaa kertaa ja meidän uimataidoton kyllä tykkäs siitä lastenaltaasta. Se liukumäkikin oli juuri sopiva. Veden lämpötila oli korkea, kuin olisi kylvyssä ollut :) Tytön mielestä oli myös jännä mennä uimaan ulos, kun ulkona oli vielä suht kylmä. Mä en huomannut, että siellä olisi mitenkään suttuista ollut.

me oltiin vuosi sitten caribiassa, oli tuolloin kiva paikka, kun oli kaksi uimataidotonta mukana.
Lastenallas on paras mitä olen nähnyt, on vähän syvempi (n.40cm) että itsekin oli mukavaa siinä olla.
Mutta nyt ei voida mennä, kun toinen on juuri oppinut uimaan, siellä ei ole mitään
allasta jossa vanhempi voisi opetella uimataitojaan. Kellukkeita kun ei enää halua ja muuten ei
jalat yllä pohjaan!

Siellä on yksi lasten allas, mutta se on kohtuullisen kokoinen, lämmintä vettä arviolta 30cm. Leluja ja muuta puuhaa löytyy, samoin pikkuinen liukumäki. Muut liukumäet ovat selvästi vauhdikkaampia ja isommalle lapselle. Omalle uimaan opettelevalle muut altaat (ehkä 110/120cm) olivat liian syviä (kellukkeet olisivat auttaneet asiaan) ja hän tarvi aikuisen vierelleen. Nyt pitkä 6v uimataitoinen lapsi pärjää paremmin ja nauttii kylpylästä.
Jos mahdollista, välttäkää ruuhka-aikaa.

rauhalahdessa kaksi lasten allasta, kaksi poreallasta (joista toinen lastenaltaan vieressä-hyvä vahtia muksuja sieltä) kierre-vesiliuku, johon 3v ja 5v pääsi yksin hyvin. sekä 50cm syvä lämminvesiallas. minusta paljon kivempi lasten kanssa se ku yks allas.

Meillä ainakin tykättiin paikasta. Viime kesänä oltiin 2v:n ja vajaa 5:n kanssa. Liukumäet oli liian hurjia vielä, mutta kun oli kellukkeet molemmilla lapsilla ja kaksi aikuista mukana, niin hyvin menivät isommissakin altaissa. Varsinkin ulkoallas tunneleineen oli mieleen. Suhkutilat oli hulppeat verrattuna Katinkultaan, jossa ollaan käyty vuosia ja lastenallaskin oli paljon isompi.

6 v ja 4 v viihtyvät hyvin, kuten myös minä.

Isompi on testannut liukumäkiä ja kaikkia altaita, pienempi ei oo liukumäissä ollut.

Ulkoallas ja se iso allas jossa on niitä vesiputouksia on meidän kaikkien lemppari :)

Itsekin siellä olen ollut, joten nuo ulkoiset puitteet suunnilleen tiedänkin jo.

Nyt vaan olemme kuulleet, että muuttunut suttuiseksi paikaksi eikä ole enää niin siisti kuin aiemmin. Eihän ole myös kauaa aikaa siitä, kun oli kokonaan suljettuna jonkun pöpön vuoksi..
Miehen työkaveri oli myös sanonut altaiden kaiteista löytyvän ruostetta..

Me käydään siellä useamman kerran vuodessa, enkä kyllä ole huomannut että olisi muuttunut suttuisemmaksi ja likaisemmaksi. Mitään tautejakaan ei olla saatu. Hyvä että ottavat säännöllisesti vedestä näytteitä. Ei se sulkeminen vaadi kuin yhdet noro-ripulit veteen. Voi sattua mihin kylpylään/uimahalliin vain.

Ja mitä tuo homoystävällinen mahtaa tarkoittaa. Minun silmään ei ainakaan ole koskaan pistänyt mitkään miesparit. Toki en tiedä millaista meno on miesten puolella, mutta eipä ole tuo mies koskaan mitään maininnut ;)

Yhteistyössä