Millanens päivä teil on tänään pulkassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Mulla oli herätys aamuviidelt, tai siis niiku ei ollu tarttis, mut heräsin kuitenkin kun jotenkin tuo kevät vaikuttaa suotuisasti ;D Sit siitä eka kun ei voinut alkaa kolistelee, niin silitin ja viikkasin eilisen päivän pyykit, sit aloin leipoo sämppäreitä, ja kun sain sämppärit uuniin niin alkoi tiskaus operation :) Tuli oikein käsitiskin kautta vedettyä kaikki astiat koneeseen ja sit tiskikone pyörimään. Sit kello olikin sen verran, et "kolistelu" oli luvallista ja aloitin perussiivous operationin eli mattojen tamppaus, imurointi, luuttuaminen jne. Siivousta jatkuikin sit yli puoleen päivään :D Tuli kunnolla kuurattua joka nurkka!! Välissä tietty pientä ruokailua oli...Sen jälkeen sit kauppaan ja nyt on ruoka uunissa odottamassa, että oma kulta rakas tulisi töistä :heart:

Ai sul on oma kultarakas? (juu en ole täällä taas hetkeen ollu... )
Mul niin tylsä päivä et en luettele. Mut minkä helkkarin takia laitat tiskatut tiskit vielä koneeseen??:confused:

Heh kyl itsekkin mietin kun olivat läpeensä puhtaita, et onko veden haaskausta laittaa viel tiskikoneeseen...mut laitoin sit, et tää on tyyliin tällänen kerran vuodessa tapahtuva tiskausoperation. Mut yleensä tietty kevyt esipesu riittää ennen koneeseen laittoa :) On rakas :heart:

No heräsin vasta kuudelta. Vein muksun kahdeksaan hoitoon. Kävelin tunnin lenkin ja kävin labrassa. Hain muksun puolilta päivin. Nyt oottelen et mummo hakis nuo mökille ja lähen salille ja uimaan. Sitte illasta mökille kanssa juomaan kahvet ja varmaan kotiin ajellaan yöksi. Ei oo pitkä matka. En voi yöpyä mökillä kun mun kermaperse paleltuu ulkohuussissa.. :cool:

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Heräsin klo 4, laitoin vähän meikkiä, söin aamupalaa, menin bussilla töihin. Töissä oli kiirettä ja yksi paha komplikaatio. Söin lounasta. Kävin ostamassa korkokengät, bussilla kotiin, söin päivällistä. Nyt istun koneella. :)

Illalla ehkä lasi viiniä, saunaan, katson jonkun leffan ja nukkumaan :)

• Tykkää
Hyvä päivä, asioilla on käyty, hain pari pakettia.
Mies tiskas tiskit :heart:
Ihana ilma, ei oo tänään pahempia kipuja.
Äiti on pirtee.
Leivoin ihanan suolaisen piirakan.
Pyykit oottaa koneessa kuivumaan ripustamista.
Yhteinen kaveri on kylässä, miehet pelaa ja mie palstailen ja hölisen miesten kanssa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Aamulla ylös kahvin tuoksuun, aamupalaksi omatekoista patonkia, pinaattilättyjä ja perunamuussia tein lounaaksi, parin tunnin kävelylenkki ja nyt on makaronilaatikko uunissa :) Kohta tulee äiti käymään ja illalla leffaa miehen kainalossa. Tänään on hyvä päivä!

• Tykkää
Mä heräsin kolmesti- eka kuudelta kun esikoinenkin, sitten seitsemältä kun mies ja poika tulla rymyyttelivät alakertaan ja sitten kahdeksalta, kun meteli oli jo sellainen, että mun loikomisestani unessa ei tullut enää mitään- oli pakko nousta ylös.

Ruisleivän juuri tulemaan, sitten taikina ja kaikki muut kommervenkit ja yks mustikkapiirakka.
Sukkaa olen kutinut ja jotenkin olen tässä leivänteon eri vaiheitten välillä onnistunut tärväämään koko päivän.

Kai mun lenkille vielä pitää, vaikka hampaat irvessä. Mä niiiin tarttisin lenkkikaverin, yksin täällä lakialla tuulten tuivertaessa on aika tylsä paarustaa.

• Tykkää
Mulla oli tosi ihana työpäivä. Heräsin vartttia vaille 7 ja eka lapsi tuli hoitoon 7.30, seuraava 8.10 ja kahta ei tullutkaan vaan pitivät vapaapäivän. Eka kerta puoleen vuoteen, kun oli vain kaksi lasta paikalla. Meillä oli tosi kiva päivä, tehtiin virpomisoksia ja syötiin hyvin ja hulluteltiin. Työpäiväkin loppui jo 15.50. Niin aikaisin ei ole tämän vuoden puolella kertaakaan loppunut. Ihan kuin ei olisi töissä ollutkaan enkä ollut yhtään väsynyt työpäivän päätyttyä. Kävin kaupassa, ostin suklaata ja nyt juon kahvia ja syön suklaata, istun koneella ja kuuntelen musiikkia.

• Tykkää
Ihan loistava päivä. Oli tavallinen työpäivä, mutta poikaa päiväkodista hakiessani lastentarhanopettaja puhui niin kauniisti pojastani, että tuli melkein tippa linssiin. :heart: Lisäksi minua pyydettiin mukaan uuteen musaprojektiin, jossa pääsen studiolle ja keikoille, oman projektini lisäksi olen jo monta kuukautta etsiskellyt ns. sivuprojektia.

Lisäksi alkoi 10 päivän loma. Kertakaikkiaan hyvä fiilis. :heart:

Yhteistyössä