MILLÄS RUUILLA TEILLÄ ON VAPPUNA HERKUTELTU?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
B) Mitäs teillä on syöty vappuna?

Meillä ollaan täällä syöty sipsejä (estrella barbecue), valkosipulidippiä ja colaa :p

Pizzaa syötiin ruuaksi eilen ja tänään tortilloja.

Karkkia ei muuta kun lakua ja suklaata!!

Eilen grillattiin makkaroita, juustotaskuja ja vartaita, niiden kansssa tuoretta salaattia. :p Sitten iltasella herkuteltiiv munkkikahveilla. Ja naposteltiin myös sipsiä kera caesar-dipin, ja kerkkiakin meni pussillinen.
Tänään ois ollut tarkoitus jatkaa grillailua, mutta vettä näyttää ropisevan, katsotan nyt sitten. Niin ja käytiin ostamssa kaupungilla ekat jätskitötteröt :)
Ompa tullut syötyä...

Burritoita päivälliseksi, iltapalaksi syödään kirsikkatomaatteja, mozzarellapalloja ja broilerpyöryköitä.

Makean puolen hoitaa sima & tippaleivät. ( menipäs muuten sima jalkoihin. Helleforsin 0.7% oiskoha pitänyt jättää juomatta kun oon raskaana...)

Eilen syötiin höyrytettyjä pikkunakkeja ja itsetehtyä perunasalaattia sekä itsetehtyä tomaatti-mozzarellasalaattia. Jälkkäriksi oli simaa ja munkkeja. Tänään söimme mun työpäivän jälkeen pihalla grillattua possufilettä, tuoresalaattia ja eilisestä jäljelle jäänyttä perunasalaattia. Jälkiruuaksi söimme uunissa tehtyjä suklaakuorrutettuja päärynöitä vaniljakastikkeen kera. Lisäksi ollaan kyllä maisteltu hiukan suklaakonvehteja ja syöty sipsejä ja popcorneja. Alkoholia emme ole nauttineet tänä vappuna pisaraakaan ihan siitä syystä että ei ole ollut yhtään fiilistä kun mies tuli vasta eilen reissulta, minä olen ollut töissä ja neiti oli oksennustaudissa. Että sellainen vappu..

ihan vaan porsaan kasleria syötiin makaronin anssa eilen ja tänään muusin kera...

ja tietty kaikenmoisia sipsejä yms....simaa,olutta...

ihan niinku muinaki vapaapäivinä.ei tässä muuta eroo normaaliin ku et ei ollu koulupäivä tänään...

Eilen tehtyjä munkkeja syöty, päiväruokana oli muusia + jauhelihapihvejä + vihanneksia ja salaattia. Sitten oli "pakko" ostaa kiinalasta kaupungilta mukaan kun käytiin vapputorilla ihailemassa vanhoja autoja, 3 tuntia oltiin ja pojalla jo niin kauhee nälkä et täyty syödä äkkiä jotain valmista :D

Yhteistyössä