Milläs viikoilla se syke oikein näkyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ultralla viikon 6 jälkeen.Mutta jos menee varhaisultraan kannattaa vasta viikolla 8-9 sillä hedelmöityshetki voi heittää ja sykettä ei näykään.

Mulla kävi näin viimeisen kohalla,olikin viikkoja vasta 5+ eikä näkynyt sykettä.Siitä kaamee tuska kun 2 viikon päästä oli uus aika.Mutta silloin näkyi syke tosi hienosti!!

Neuvolan dopplerilla 10+ viikolla,riippuen masurasvoista,eli makkaroista siinä vauvan päällä.

Mulla ei oo neuvolassa kuultu viä kertaakaan, viimeks olin viikolla 14+jotain, eikä kuulunut. Kuulemma niin vanhat laitteet..Voiko olla mahdollista? Ultrassa oon käynyt kahesti viikoilla 8 ja 12 ja siellä on kaikki ollut ok.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mulla ei oo neuvolassa kuultu viä kertaakaan, viimeks olin viikolla 14+jotain, eikä kuulunut. Kuulemma niin vanhat laitteet..Voiko olla mahdollista? Ultrassa oon käynyt kahesti viikoilla 8 ja 12 ja siellä on kaikki ollut ok.

Periaatteessa.. ja etenkii jos sulla on kohtu kallistunu selkään päin. mulla muistaakseni esikoisesta kuultiin ekan kerran joskus 14 + mutta oli sillon tota mahamakkaraa tossa edessäkii

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Eli saisin ensimmäisen alkurasaudenultra ajan tuonne ensi viikon ke jolloin mulla olis 6+5 Voisinko olettaa että näkyy?

Voi näkyä, mutta ei välttämättä näy... mulla ei pojasta näkynyt vielä 6+3, mutta kahta viikkoa myöhemmin näkyi

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Eli saisin ensimmäisen alkurasaudenultra ajan tuonne ensi viikon ke jolloin mulla olis 6+5 Voisinko olettaa että näkyy?

Voi näkyä, mutta ei välttämättä näy... mulla ei pojasta näkynyt vielä 6+3, mutta kahta viikkoa myöhemmin näkyi

No perkale, mähän menen silti.. :D
Panikoidaan sit jos ei näy ja sillä siisti...

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

No perkale, mähän menen silti.. :D
Panikoidaan sit jos ei näy ja sillä siisti...

:D toivottavasti ei tarvi panikoida. Ei ollu kivaa se kahden viikon odottaminen...

Yhteistyössä