M
myymä
Vieras
Menkoista laskettuna, millä viikoilla syke PITÄISI näkyä ultrassa?
TAas alkuraskaudenultrasta haaveillen...
TAas alkuraskaudenultrasta haaveillen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:Oliko viimeistään 12 rv ja joskus aikaisemminkin.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mulla ei oo neuvolassa kuultu viä kertaakaan, viimeks olin viikolla 14+jotain, eikä kuulunut. Kuulemma niin vanhat laitteet..Voiko olla mahdollista? Ultrassa oon käynyt kahesti viikoilla 8 ja 12 ja siellä on kaikki ollut ok.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Eli saisin ensimmäisen alkurasaudenultra ajan tuonne ensi viikon ke jolloin mulla olis 6+5 Voisinko olettaa että näkyy?
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Eli saisin ensimmäisen alkurasaudenultra ajan tuonne ensi viikon ke jolloin mulla olis 6+5 Voisinko olettaa että näkyy?
Voi näkyä, mutta ei välttämättä näy... mulla ei pojasta näkynyt vielä 6+3, mutta kahta viikkoa myöhemmin näkyi
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Eli saisin ensimmäisen alkurasaudenultra ajan tuonne ensi viikon ke jolloin mulla olis 6+5 Voisinko olettaa että näkyy?
Voi näkyä, mutta ei välttämättä näy... mulla ei pojasta näkynyt vielä 6+3, mutta kahta viikkoa myöhemmin näkyi
No perkale, mähän menen silti..![]()
Panikoidaan sit jos ei näy ja sillä siisti...