Millaset silmälasit kantsis ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Ensi viikolla tarkotus katella itelle uudet pokat mut millaset olis sellaset ajattomat?
Metallisankaiset ollu tähän asti,about 15v.ei tietty samat :D

Miten esim.mustat,vähän leveämmät,ovatko ihan out?
Tarkotus olis pitää niitä sit taas useampi vuosi.

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:
Mulla kolmet :whistle: (nätimmät ihmisten ilmoille, isommat lukemiseen ja kotilasit) Pitänee ostaa vielä uudet, jotkut ihanan väriset(nyt on violetinpunertavat ja parit mustat)

Jos nyt ihan yhdet vaan :D
Käytän kertakäyttöpiilareita sit juhlissa ym.

Suosittelen samankaltaisia, kuin oli Presidentti Kekkosella

kekkonen.jpg

Tarkoitus ei ole oikeasti kettuilla, mutta osta LasikPlus leikkaus uusien pokien sijaan. Elämäni paras sijoitus. Osamaksussa onnea, ja joka päivä mietin miten helppoa ja ihanaa elämä on ilman rillejä.

Pitäsi nähdä naama ensin, ennen kuin kommentoi. Rillit on kivan näköisiä. Itse löysin aina parhaat Instrusta. Jotenkin myyjät olleet asiantuntevia ja antaneet hyviä vinkkejä. Specsavers olis halpa. Mä en löytänyt sieltä ikinä mitään, mutta kavereilla todella upeita. Saa Instrun hinnalla kolmet erilaiset pokat mitä vaihdella.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Tarkoitus ei ole oikeasti kettuilla, mutta osta LasikPlus leikkaus uusien pokien sijaan. Elämäni paras sijoitus. Osamaksussa onnea, ja joka päivä mietin miten helppoa ja ihanaa elämä on ilman rillejä.

Pitäsi nähdä naama ensin, ennen kuin kommentoi. Rillit on kivan näköisiä. Itse löysin aina parhaat Instrusta. Jotenkin myyjät olleet asiantuntevia ja antaneet hyviä vinkkejä. Specsavers olis halpa. Mä en löytänyt sieltä ikinä mitään, mutta kavereilla todella upeita. Saa Instrun hinnalla kolmet erilaiset pokat mitä vaihdella.

Joskus tota leikkaus-juttua miettiny...Miten se käytännössä menee?
Googlestakin tietoa saan mut aattelin nyt sulta kysyä ihan konkreettista tietoa :)

Niin ja minkä hintainen?

näytti olevan leveämmät ja paksummat pokat yhä muotia. Koristeellisuutta ja värejä.

Specsaverilla on ihan järkyttävän rumia laseja ja instrukaan ei ole kuuluisa oikeasti hyvännäköisistä laseista. Sellaista halvimmalla mahollisilla jotain pokaa päähän.