millasia teidän 5-6v ovat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
haluaisin kuulla millasia muiden lapset ovat. omani kohta 6v on kauheen herkkä ja loukkaantuvainen kaikesta... pienestä asiasta vetää herneen nenään... muuten siis tosi fiksu ikäisekseen ja hyvin kehittynty mutta onkohan tässä iässä 5-6v joku erikoinen ikä tms? kun kokee itsensä isoksi kun menee eskariin jne... ja tarhassa on osaston isoin...

Kuopukseni on 5v ja reipas,omatoiminen,mutta ei siedä kaikkia pettymyksiä. Esikoisesta en muista,mutta samanlainen taisi olla. Huomattava ero tuli vasta ekallaluokalla,kun ei tiennyt oliko iso vai vielä pieni ja tokallaluokalla ei enään oltu pieni vaan pikku teini :D ja aina ne omat uhmat oli joka vudella.

Meillä täyttää kesäkuussa 6v.

On aivan mahdoton kun suuttuu ihan pienestäkin asiasta ja lakaa raivoomaan,heittelee tavaroita,kaatelee keittiön tuoleja yms.

Eilenkin tultiin kerhosta ja hän itse kompastui kun hän lähti juoksemaan ja oli siinä mun ja rattaiden noin parin metrin päässä ja kun kaatui niin tuli huutaen,kiukkuenja itkien mun luo ja potki rattaiden renkaita,se oli sun vika,sä kaadoit mut,äiti on niin tyhmä,mä en tykkää susta.... :headwall:

Yhteistyössä