Millasta tapettia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisustussuunnittelija... NOT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sisustussuunnittelija... NOT

Vieras
ihmiset nykypäivänä laittaa olohuoneisiinsa? :laugh:
Onko se kaksiosainen typerä olohuoneessa?

Ei innostaisi laittaa mitään tavallista vaaleetakaan... antakaa vinkkejä! :)

vieläkö se on muotia et muut seinät hillittyä ja yks siihen sopivaa vähän räväkämpää?? meillä on maalattava tapetti olkkarissa ja ihan vaalean beige/ luonnonvalkoinen. se on kuitenki elävä tuo pinta kun tapetissa kuvio. boordi meinattiin eka laittaa, mut ei sit laitettukkaan.

Me laitettiin juuri olkkariin siten, että seinän alaosa on puoliväliin asti sinistä tapettia ja yläosa maalattiin valkoseksi. Siihen väliin leveää boordia.

Kuulemma boordi ei ole enää muodissa, mutta tykkään itse lopputuloksesta ja muutkin ovat kehuneet :D

Yöööh, inhoon tapettia :$
Mä olen suunnitellut maalaavani suoraan seinään erään teoksen *idea salainen* :kieh: . Nuorempana huoneessani oli liukuovi keittiöön ja kaverit kävivät maalaamassa graffitin siihen.

Meillä on olkkarissa tylsä vaalea tapeetti. Mutta nuorimmainen on vielä siinä iässä, ettei kynä aina osu paperiin, niin annataan nyt vielä olla. Seuraavaksi laitetaan kyllä jotain värikkäämpää. Kauhean kirjavaa ei kuitenkaan viitsitä laittaa, kun meillä tuo kalustuskin on aika kirjavan sorttista...
Ollaan pian 9v. tässä oltu ja muuta ei olla tehty kun vaihdettu keittiöön kaappien ovet. Kunhan lapset kasvaa, niin maalataan ja tapetoidaan kaikki.
Ja turha miettiä mikä on muotia, kotihan sisustetaan itselle, eikä muille! Sitä seinille, mikä itseä miellyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisustussuunnittelija... NOT:
Vastanneille! Taitaa se boordi jäädä kauppaan ;)

Älä turhaan jätä, jos itse tykkäät! Mun äiti tapetoi just kolme huonetta ja kahteen tuli kahta eri tapeettia ja boordi väliin. Ei kai sitä kaupassa myytäisikään, ellei sitä käytettäisi!

Niin ja Sisustusmuoti loihtii tänä kesänä kodeista puutarhoja: kankaat ja tapetit versovat ja kukoistavat. Kuvioköynnökset ja ilmaversoiset kasvit kiipeilevät jne.. Siis puutarhaa vaan seinille ;)

Yhteistyössä