T
töitä vailla
Vieras
Millaista työtä teette ilman ko. alan koulutusta?
Onko mahdollista päästä muualle kun kaupan kassalle?
Onko mahdollista päästä muualle kun kaupan kassalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mä en muita duuneja vielä olekaan tehnyt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mä en muita duuneja vielä olekaan tehnyt.![]()
viitsisitkö mainita edes jonkun alan?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitar:Moneenkin paikkaan saattaa päästä ilman koulutusta. Palkka on vain silloin alempi ja joitakin työtehtäviä ei välttämättä saa tehdä. itse lähihoitaja ja meillä töissä myös kouluttamattomia
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:suosittelisin koulutusta. Mitä nopeammin aloitatte itsenne kouluttamisen, sitä nopeammin pääsette eteenpäin elämässä![]()
Tuskin kukaan haluaa olla kolmekymppinen ja ilman ammattia...
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:suosittelisin koulutusta. Mitä nopeammin aloitatte itsenne kouluttamisen, sitä nopeammin pääsette eteenpäin elämässä![]()
:/ Mä kyllä haluan.
Paljon rikkaampaa näin. Voi tehdä ihan mitä vaan, kun ei tarvitse tuskailla koulunpenkillä hukkaan menneitä vuosia. (tai ainakaan useaa vuotta :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitar:Moneenkin paikkaan saattaa päästä ilman koulutusta. Palkka on vain silloin alempi ja joitakin työtehtäviä ei välttämättä saa tehdä. itse lähihoitaja ja meillä töissä myös kouluttamattomia
mä olen vanhainkodilla töissä ilman papreita. tai opiskelen koko ajan niitä itselleni ja alle vuos enää käymmättäkin vaan. ikinä et saa vakkari paikkaa jos ei papereita ,palkka huonompi, koulutusta ei ole/järjestetä. jne jne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:suosittelisin koulutusta. Mitä nopeammin aloitatte itsenne kouluttamisen, sitä nopeammin pääsette eteenpäin elämässä![]()
Paljon rikkaampaa näin. Voi tehdä ihan mitä vaan, kun ei tarvitse tuskailla koulunpenkillä hukkaan menneitä vuosia. (tai ainakaan useaa vuotta :xmas: )
Miten saat aina näitä työpaikkoja joihin ei koulutusta?
Käytkö vaan kyselemässä vai suhteilla?
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:suosittelisin koulutusta. Mitä nopeammin aloitatte itsenne kouluttamisen, sitä nopeammin pääsette eteenpäin elämässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:suosittelisin koulutusta. Mitä nopeammin aloitatte itsenne kouluttamisen, sitä nopeammin pääsette eteenpäin elämässä![]()
Mutta miten sitten saa hyvän työpaikan? Muutama vuosi (2-6), on lyhyt aika elämässä, ja siitä voikin jo ponnistaa eteenpäin...Ei tarvitse olla uraohjus, mutta ammatti on aika perusjuttu ja nostaa itsetuntoakin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Vartija. Firma kouluttaa 40h kurssilla joka kestää viikon. Siitä saa 4kk väliaikaisen vartijakortin jonka jälkeen työnantaja kustantaa 60h kurssin ja siitä saa 5 vuoden kortin. Itse aloitin kesäduunina respassa ja pikkuhiljaa päädyin hälkkäriin. Nyt palkkani on 1700e/kk. Mun työ on kylläkin vaativaa ja oman koulutuksen hälyhommaan saa sitten kun sinne päätyy. Nyt olen firmassa ollut neljä vuotta, joskin nyt äippävapaalla.
Vartijan hommissa voi päästä ihan hyvin sellaiseen kohteeseen missä työskentely kiinnostaa, eikä tarvitse pohjakoulutusta.