M
Minä
Vieras
Ihan teidän oma juttuhan se on, mutta _mun henkilökohtaisen näkemyksen_ mukaan on kannattavaa sijoittaa itseensä muutaman vuoden koulutuksella. Ei sen tarvitse olla yliopistokaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ihan teidän oma juttuhan se on, mutta _mun henkilökohtaisen näkemyksen_ mukaan on kannattavaa sijoittaa itseensä muutaman vuoden koulutuksella. Ei sen tarvitse olla yliopistokaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Anniina:Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Vartija. Firma kouluttaa 40h kurssilla joka kestää viikon. Siitä saa 4kk väliaikaisen vartijakortin jonka jälkeen työnantaja kustantaa 60h kurssin ja siitä saa 5 vuoden kortin. Itse aloitin kesäduunina respassa ja pikkuhiljaa päädyin hälkkäriin. Nyt palkkani on 1700e/kk. Mun työ on kylläkin vaativaa ja oman koulutuksen hälyhommaan saa sitten kun sinne päätyy. Nyt olen firmassa ollut neljä vuotta, joskin nyt äippävapaalla.
Vartijan hommissa voi päästä ihan hyvin sellaiseen kohteeseen missä työskentely kiinnostaa, eikä tarvitse pohjakoulutusta.
Joo! peruspalkka on juuri noussut 80e / kk, ja ensi vuonna nousee noin satasella kuussa, muistaakseni. Ootko siis hälytyskeskuksessa? Mitä teet siellä?
Vartijan koulutuksella voi siis tehdä myös siistejä sisähommia vastaanottotyössä, ei tartte mennä metroon painimaan jos ei haluaMm. suurlähetystöt, pääkonttorit, kulttuurilaitokset työllistää
![]()