Milloin alkaisi hankkia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä aloin tekemään varmaan viikolla 10 jo, pikku hankintoja niinkuin vaatteita yms. sitten siompia viikosta 20 eteenpäin, viikolla 30 noin käytiin hakemassa "vimpoja" esim vanulaput voiteet yms että miehen ei tarttis yksin kaupassa ostella jos vaikka joutuisinkin sairaalaan, mulla oli kyllä lopussa niin korkeet paineet et en ois jaksanu enää shoppailla.

Hoitopöytää ei ollut, sen virkaa toimitti vanha keittiönpöyt (4h) toimi tosi kivasti, päällä oli hyllykkö missä vaatteita ja vaippoja yms. ja siihen mahtui myös vati missä hoidettiin pesut talvella kun saunalla oli tosi kylmä

aloin hommailun rakenneultran jälkeen, joskus viikolla 23 eteenpäin. Ja nyt on ollut kaikki valmiina jo muutaman viikon, ja hyvä niin, koska tää loppuraskaus on ollu aika vaikee ja voimia vievä. On hoitopöytä, tarvittiin ne laatikot ihan vaatteiden säilytykseen, niin ei se taso sitten siihen paljon maksanu. Nyt viikot 37+6

Itse pienempiä just vaatteita hommasin jo melko alusta alkaen ja vaipoja aloin ommella kanssa samoihin aikoihin, ajattelin että jos jotain kävisikin niin ne voisi myydä pois. Mies rakensi minun vanhaan hoitopöytääni (vanhempani teetättäneet minulle kun olin pieni) isäni kanssa hoitotason kun raskausviikkoja oli noin 30 ja sitä ennen hommattiin jo vaunut ja pinnis kun sattuivat sopivasti löytymään. Syöttötuoli tulikin sitten vasta kun oika täytti 6kk, saatiin ystävättäreltäni hänen tytöllään aikoinaan ollut ja sattuipa vielä täysin samanlainen kuin mitä omani oli!

Jotain vaatetusta ehkä rv 20 paikkeilla. Voi olla, että pari hassua juttua jo pikkaisen ennen. Isommat hankinnat vasta joskus yli rv. 30. Meillä oli käyttöä hoitopöydälle. :) Riippuu vähän, että millainen kylppäri teillä on... Saako pesukoneen päälle hoitotason tai onko muuten tasoja kylppärissä. Meillä on pesukoneen päällä kuivausrumpu, eikä muuten laskutasoja, joten hoitopöytä tuli tarpeeseen lasten huoneeseen.

Yhteistyössä