Milloin ekaa kertaa ryyppäämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bibo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bibo

Jäsen
27.06.2007
372
0
16
Milloin menitte ekaa kertaa synnytyksen jälkeen baariin ja joitte enemmän kuin yhden oluen tms? Mitkä oli fiilikset? Nousiko päähän nopeaan?

Itse olen vielä raskaana ja joskus miettii asiaa, että millaista se on sitten "ekalla" kerralla. Ja kiire mulla ei baariin ole, menen sitten joskus kun siltä tuntuu :)

Siitä on niin kauan, että ei meinaa muistaa enää... Olisko lapsi ollut alle vuoden vanha, kun lähdettiin äitiporukalla yökerhoon tanssimaan. Pari sidukkaa taisin juoda (en yleensäkään ota juurikaan eenmpää), tanssittiin ja juteltiin ja oli tosi kivaa.

Silloin tuntui ensimmäistä kertaa vuoteen, että kyllä se isikin pärjää vauvan kanssa pari tuntia ihan hyvin :D

tais poitsu olla parin kuukauden ikäinen. Ihan hyvillä mielillä oli, ei noussu päähän...vaikka aikas paljon join...mut kotiinhan se oli kiire jo ajoissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:
Eikö kukaan uskalla vastata :)

No musta ainakin toi ilmaus "lähteä ryyppäämään" on niin teini ja pissis ilmaus, että ei kai nyt aikuiset ihmiset lähde ryyppäämään??? Että pussikaljaa mukaan ja baanalle ja sitten baarissa niin kauan kunnes portsari heittää ulos, mulle ilmaus ryyppäämään ainakin tarkottaa jotain tollasta, en ole kyllä oikeastaan tehny koskaan moista, kymmenkunta vuotta sitten olen viimeksi pyöriny mukana porukoissa, jotka ryyppää, mutta ite en alennu mokomaan.
Juhannuksena join 3 Lonkeroa ja yhden paukun, että absolutisti en ole.
Jos muut on yhtä nipoja, ja vastauksia tippuu siksi harvakseltaan :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:
Eikö kukaan uskalla vastata :)

No musta ainakin toi ilmaus "lähteä ryyppäämään" on niin teini ja pissis ilmaus, että ei kai nyt aikuiset ihmiset lähde ryyppäämään??? Että pussikaljaa mukaan ja baanalle ja sitten baarissa niin kauan kunnes portsari heittää ulos, mulle ilmaus ryyppäämään ainakin tarkottaa jotain tollasta, en ole kyllä oikeastaan tehny koskaan moista, kymmenkunta vuotta sitten olen viimeksi pyöriny mukana porukoissa, jotka ryyppää, mutta ite en alennu mokomaan.
Juhannuksena join 3 Lonkeroa ja yhden paukun, että absolutisti en ole.
Jos muut on yhtä nipoja, ja vastauksia tippuu siksi harvakseltaan :D :saint:

Heh, joo teini sanahan se on :D Meillä vaan kaveriporukassa käytetään sitä :D Joitakin sanoja käytellään, jotka on niin teinejä, kaipa sen takia ettemme tunne itseämme vanhaksi :D

Baariin en oo kerenny vielkää esikko on jo 4v8kk, jussina nyt joi enemmän ku yhen, hiumat 2 brieseriä ja yhden siiderin kera tapsan :whistle: olikin eka kerta 5,5vuoteen kun oon juonu enemmän ku puollikkaan siiterin.

Varsinaista ryyppäämistä en oo koskaan harrastanut (inhottaa tuo sanakin; on jotenkin niin juntti), mutta enemmän kuin yhden lasillisen join ekaa kertaa synnytyksen jälkeen muutama viikko sitten. Poika oli silloin 1v.4kk.

Esikoisen ollessa 7,5kk..oli mummilla ekaa kertaa yöhoidossa ja samaan syssyyn loppui imetyskin. Join enemmän kuin yhden oluen...
Kuopus oli n. 2-3kk, ihan pikkumies vielä, kun lähdin baariin..poitsu pisti haisevan vastalauseen ja itki taukoamatta kunnes mies soitti mulle ja viilletin takas kotiin taksilla..se oli kyllä näin jälkeenpäin aateltuna ehkä maailman huonoin idea se baarireissu..silloin vaan seinät kaatuivat päälle. No siitä kestikin sitten monta kuukautta kun uskalsin uudestaan koettaa..
Kolmannen kanssa tuskin enää baarijalkaa vipattaa. Eikä ole mahdollisuuttakaan moiseen.