E
emo
Vieras
Eli miten kauan yleensä kestää että kuukautiset alkaa synnytyksen jälkeen? Vauva on nyt kaks kuukautta ja täysimetyksellä mennään ja toivottavasti vielä jonkin aikaa imettäen jatketaankin....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaverilla alkoi 3kk pssätä,mulla 7kk päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voiko ne menkat käytännössä alkaa jo imetysaikana, vaikka vauva olisi täysimetyksellä, vai alkaako vasta kun imetys lopetetaan....
Mulla alkoi 5viikkoa synnytyksestä ja täysimetin vauvaa silloin ja vielä jatkossakin aina vuoden ikään asti. Olin kanssa haaveillu että olis alkanu vasta imetyksen lopetuksen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja ap:voiko ne menkat käytännössä alkaa jo imetysaikana, vaikka vauva olisi täysimetyksellä, vai alkaako vasta kun imetys lopetetaan....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voiko ne menkat käytännössä alkaa jo imetysaikana, vaikka vauva olisi täysimetyksellä, vai alkaako vasta kun imetys lopetetaan....