Milloin ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emo

Vieras
Eli miten kauan yleensä kestää että kuukautiset alkaa synnytyksen jälkeen? Vauva on nyt kaks kuukautta ja täysimetyksellä mennään ja toivottavasti vielä jonkin aikaa imettäen jatketaankin....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiko ne menkat käytännössä alkaa jo imetysaikana, vaikka vauva olisi täysimetyksellä, vai alkaako vasta kun imetys lopetetaan....

Voi ja mulla alkoi. Yhdet ehti tulla ja sit alkoi uusi massun kasvatus. ;)

voiko ne menkat käytännössä alkaa jo imetysaikana, vaikka vauva olisi täysimetyksellä, vai alkaako vasta kun imetys lopetetaan....
Mulla alkoi 5viikkoa synnytyksestä ja täysimetin vauvaa silloin ja vielä jatkossakin aina vuoden ikään asti. Olin kanssa haaveillu että olis alkanu vasta imetyksen lopetuksen jälkeen

Todellakin voi! Mulla on alkanu kaikkien kolmen jälkeen 7-8 vk synnytyksestä ja olen täysimettänyt!

no, onko sitten mahdollista tulla raskaaksi imetysaikana ja jatkaa edelleen edellisen lapsen imetystä vaikka siis jo odottaa toista? Voiko imetyksestä olla haittaa masussa kasvavalle, vai onko imettäminen raskausaikana hormonaalisesti edes mahdollista?

no, onko sitten mahdollista tulla raskaaksi imetysaikana ja jatkaa edelleen edellisen lapsen imetystä vaikka siis jo odottaa toista? Voiko imetyksestä olla haittaa masussa kasvavalle, vai onko imettäminen raskausaikana hormonaalisesti edes mahdollista?

Yhteistyössä