A
analkoholik
Vieras
Itse en käytä alkoholia juuri lainkaan. Mieheni tekee vuorotyötä ja vapaillaan saattaa juoda tissutella 4-6 purkkia illassa ehkä noin neljänä iltana viikossa. Kyllä hän tammikuun pystyy pitämään täysin tipattomana. Itse en tykkää tuollaisesta tissuttelusta ollenkaan ja se kiristää välejämme. Ei hän mitään kirkkaita juokaan. Olenko vain nipottaja vai ärsyttäiskö ketään muuta tällainen? Ja onko hän alkoholisti mielestänne?