6
6 vuotta yhdessä. <3
Vieras
nykyises kanssa?
Meillä taisi mennä 2-3 viikkoa kun ekan kerran eräissä bileissä pusuteltiin ja tehtiin kaikkea pikkutuhmaa. Sitten pyysin miehen käymään minun luonani, asuin sillon solussa ja kaikki kämppikset oli lähtenyt viikonloppu reissuillensa joten asunto oli tyhjä. Mies tuli siihen luokseni kuunneltiin musiikkia ja vähän pusuteltiin, vähitellen riisuttiin vaatteita ja kosketeltiin toisiamme. Sitten mies kaivoi rahapussista kumin ja iski sen päällensä ja no, sitten loput tietääkin.
Muistan miehen ilmeen kun oli niin keskittyny ja tosissaan. <3 Katto mun huulia kun tuli "sisään"..ja ihanasti välillä suoraan silmiin. Oltiin silloin tosi nuoria, mutta ihanaa oli, itse olin juuri täyttänyt 17v ja mies taisi vielä olla 17v kun on melkein vuoden minua kuitenkin vanhempi. Tissejäkin taisi uskaltaa puristella vähän..kun ohjasin ensiks vähän hänen käsiä.
Vaikka jännitti hirmusti, silti tuntui tosi hyvältä ja muistelen hymy huulilla.
Mies oli neitsyt. Joutui lopettamaan työntelyn kun meinas tulla, ei varmaan uskaltanut..ja olen tainnu kysyä/sanoakkin että mikset päästäny purkautumaan kunnolla..
Ei tarvii näin tarkkaan kertoilla mutta missä ja miten se tapahtui teillä? Milllaista oli? 
Meillä taisi mennä 2-3 viikkoa kun ekan kerran eräissä bileissä pusuteltiin ja tehtiin kaikkea pikkutuhmaa. Sitten pyysin miehen käymään minun luonani, asuin sillon solussa ja kaikki kämppikset oli lähtenyt viikonloppu reissuillensa joten asunto oli tyhjä. Mies tuli siihen luokseni kuunneltiin musiikkia ja vähän pusuteltiin, vähitellen riisuttiin vaatteita ja kosketeltiin toisiamme. Sitten mies kaivoi rahapussista kumin ja iski sen päällensä ja no, sitten loput tietääkin.