Milloin löysit tämän Mitäs nyt-palstan ja kuinka usein vierailet täällä??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon palstaillut alkuvuodesta v.2002 ja yleensä kirjoittelen harmaana. Jotain raskauskeskusteluja mustana.

Ainoo kenet muistan aikojen takaa on nykyinen Keittiönoita :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Tulin tissikohun aikaan ja koukkuun olen jäänyt

sama täällä vaikka neiti-ihminen olenki. Ikää 23 vee ja päivittäin tulee käytyä.

Oli ihan pakko katsoa et mistä kyse sillon kun oli se juttu iltiksessä tai missä lie. Ketjua en sillon löytänyt mutta jäin lueskelemaan muita juttuja.

Olen kirjoitellut Kaksplussalla kevättalvesta 2008, eli reilun vuoden. Odotus- ja vauvapuolella mustana, joskus myös täällä Mitäs nytillä mustana, useimmiten harmaana. Ei siksi, että voisin kettuilla kaikille vaan en vain tykkää näistä jotka muistaa vuosienkin takaa että kun sinä silloin lokakuussa 2002 kirjoitit että xxxx, niin miten voit nyt sanoa noin jne. :D. Eli en halua leimautua tietynlaiseksi kirjoittelijaksi enkä varsinkaan tulla tölvityksi sen takia. Suurin osa vakituisista kirjoittelijoista on kyllä ihan mukavaa porukkaa, ei siinä mitään =), mä en vaan halua joutua minkäänlaisiin "konflikteihin", kun tää nettikirjoittaminen on melkeinpä mun ainoa henkireikä ulkomaailmaan.

Tulikohan tarpeeks epäselvästi selitettyä...

Olen tullut tänne joskus 2001 muistaakseni, tai sitten ihan alkuvuonna 2002. Sisko oli hakenut jotain neuvoa täältä, hän ei jäänyt koukkuun, minä jäin. Välillä pidän taukoa, ja välillä käyn päivittäin. Ennustan että syksyllä taas tulee taukoa kun aloitan työt.

Löysin palstan 1/2008 ja palstailin pari viikkoa, sitten kyllästyin. Tulin takaisin helmikuussa ja nyt käynyt täällä lähes päivittäin mutta taas alkaa kyllästyttään. Ikää on sopivasti. En muista miten ihmeessä jouduin tänne, taisin etsiä lastenvaatteita netistä.

Kävin täällä varmaan nelisen vuotta sitten jonkun verran kun odotin esikoista. Pysyvästi muutin tänne av:n surkean uudistuksen myötä, ja huomasin, että täällähän on kivempaa kuin siellä. Olen 34 ja tällä hetkellä palstailen joka päivä.

Plussasin syyskuun -08 alussa, ja etsin odotusaiheisia keskustelupalstoja. Löysinkin tuonne odotuspuolelle ensin, ja aika pian sitten tännekin. Nyt kun olen äitiyslomalla odottelemassa vauvan syntymää, niin täällä tulee hilluttua kyllä ihan liikaakin, joka päivä.. :ashamed: :whistle:

Yhteistyössä