milloin menisitte lääkäriin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ollut nyt 2viikkoa mutta ei ne täällä ota kun ei kunnolla kuumetta. No nieltäessä sattuu ihan kamalasti mutta buranalla senkin saa hetkeksi helpotettua

jos oireet jatkuisivat, menisin terveysasemalle hoitajan tykö. Pyytäisin tarkistamaan, näkyykö nielussa mitään ja saisinko lähetteen nieluviljelyyn. Kurkkukipua voi lievittää imemällä jääpalää/jäätelöä.

mä kävin näyttämässä juuri juhannuksen tienoilla tollasta kurkkua kun olin 2 päivää syönyt buranaa ja panadolia päällekkäin täydet sallitut päiväannokset. Yöllä heräsin kipuun jne. Ne otti vaan nielunäytteen eikä muuta. PRKL.!! Mä sitten kurlasin viinalla kurkkua ( en nielaissut, vaikka mies sitä ehdotti seuraavaksi lääkkeeksi :) ) Meni ohi itsestään viikonlopun aikana enkä uudestaan lääkärissä käynyt. Pirullinen vaiva!!! Toivotaan, että paranet :)

Alkuperäinen kirjoittaja Eepu:
mä kävin näyttämässä juuri juhannuksen tienoilla tollasta kurkkua kun olin 2 päivää syönyt buranaa ja panadolia päällekkäin täydet sallitut päiväannokset. Yöllä heräsin kipuun jne. Ne otti vaan nielunäytteen eikä muuta. PRKL.!! Mä sitten kurlasin viinalla kurkkua ( en nielaissut, vaikka mies sitä ehdotti seuraavaksi lääkkeeksi :) ) Meni ohi itsestään viikonlopun aikana enkä uudestaan lääkärissä käynyt. Pirullinen vaiva!!! Toivotaan, että paranet :)

Hyvä, että ottivat nieluviljelyn. Mitä muuta olisi pitänyt ottaa, koska olit pettynyt? Kuitenkin vaivasi meni itsestään ohi eli varmaan viiruksen aiheuttama.

no joo.. olisin halunnut nähdä lääkärin enkä vain hoitajaa :) olen alalla itsekin ja siksi ehkä hieman skeptinen .... mutta onneksi meni ohi, luulin jo siellä abskessin piilevän :)

Yhteistyössä