Milloin mies ottaa yhteyttä, vai ottaako, deittilun ihanuus ja vaikeus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lumi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lumi"

Vieras
Tiedän,jo valmiiksi, kuulostan sekopäältä. Tavattiin pe ekaa krt, nettitreffit siis. Oli kivaa ja sovittiin, että näemme vielä. Mies tekstasi vielä illalla, ehdotti seuraavalle illalle näkemistä, mutta mulle ei käynyt eilen hyvästä syystä. Olisi käynyt myöhemmin illalla, mutta silloin miehellä sovittu meno. Tapaaminen jäi sitten auki ja nyt miehestä ei ole kuulunut eilen eikä tänään mitään. Ja mä mietin, kuuluuko ikinä, kun kerrankin tapasin kiinnostavan.. Höh :(

mutkun mä tekstasin ensin trendien jlk, ehdotti sitten tosiaan lauantaiks tapaamista, mutta se ei onnistunut. En voi taas olla eka, kuka tekstaa. Näinköhän kuuluu enää mitään..

Miksi oletat heti ensitreffien jälkeen että pitäisi joka päivä olla yhteydessä? Siis voidaan tietysti ollakkin jos se kummastakin tuntuu hyvälle mutta älä nyt tuosta vielä mitään johtopäätöksiä tee. Siis perjantainako olette viimeksi treffien jälkeen olleet yhteydessä, itse tekisin silleen että joko tänään tai parin päivän sisällä ottaisin yhteyttä jos ei äijästä kuulu. Ja jos sinusta tuntuu vaikealle se että itse olit aloitteen tekijänä viimeksikin yhteyden pidossa niin voithan tosiaan odottaa sen pari päivää.

En kuitenkaan jäisi pelkästään ootteleen toisen yhteyden ottoa, koska sittenhän se jäis harmittaan se epätietoisuus, ottaisin ns. ohjat omiin käsiin ainakin hetkeksi :)

Uusimmat

Yhteistyössä