Milloin olet käynyt ekaa kertaa baarissa/viihteellä alkoholin kera vauvan syntymän jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainutar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ainutar

Jäsen
25.12.2012
179
0
16
Milloin olet käynyt ekaa kertaa baarissa/viihteellä alkoholin kera vauvan syntymän jälkeen? Siis, jos sellaista olet harrastanut aiemmin...

Minä en ole vielä käynyt, vauva on 8kk... Ennen mukeloa olin aika ahkera "bilettäjä". Tiedossa olis yhdet kemut huhtikuun alkupuolella, joten silloin viimeistään lähden "radalle" :D

Esikoinen oli lähemmäs vuoden ku ekan kerran kävin ja sit aloinki heti odottaan kakkosta ja kakkonen tais olla n.8-9kk kun kotona istuttiin iltaa naapureiden kanssa ja muutama tuli otettua..

Lapsi tais olla 1.5v kun istuttiin naapurin kanssa (omalla)terassilla ja juotiin muutama olut. Mä oon tylsä ja laiska ihminen, enkä jaksa lähteä omaa tai naapurin terassia pidemmälle juomaan kaljaa... :D

Vauva on nyt 6 kk, kun täyttää vuoden niin varmaan lähdetään miehen kanssa viihteelle ekaa kertaa, laivalle. Tai siis mulle eka kerta, mies on ollut jo vauvan syntymän jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Ainutar
Niin imetän minäkin ja se onkin syy miksei ole aiemmin lähtenyt, mutta sitten vauva on jo 10kk, joten syö kiinteitä, juo nokkiksesta kyllä varmasti minkä oikeasti tarvii... Ei siis "vaurioidu" siitä, ettei saa tissiä yöllä...

Lapsi oli 1v 4kk kun kaverilla synttärit ja oltiin kilsan päässä bilettämäs kun mummu lapsen kans kotona. Seuraavan kerran kaverin häät kun lapsi 1v8kk. Ja yksin kunnol kännis knlapsi oli 2v ja oli työpaikan pikkujoulut. En Tarvetta enempään.

• Tykkää
Reactions: Ainutar

Yhteistyössä