Milloin olette menneet baariin??

Muistan hyvin, ekan kanssa kun hää oli 7,5kk ja tokan kanssa kun oli 2,5kk. Kolmannen kanssa en vielä, eikä tee mielikään. ja sen verran voin sanoa et tokan kanssakin olisin voinut odottaa...oli liian aikaisin tuo 2,5kk..mutta nopeastihan minä sieltä baarista paluduin, tunnissa ja taxilla. Seuraavan kerran baari kutsui n. puolen vuoden päästä.

Lapsi oli noin pari viikkonen, kun olin muutaman tunnin baarissa. Mies oli kuskina ja lapsi äitini kanssa kotona. Yöllä sitten mies hoiti lapsen, kun itsellä tuli se muutama otettua.

no vielä en oo kerenny baariin/ryyppäämään asti kertaakaan esikoisen syntymän jälkeen, mutta ehkä se joskus tulee käytyä kokeilemassa sekin. lapset 6v, 3v ja 1v.

Esikoinen oli vajaa 2kk, kun nukkui kokoyön jo ja anoppi oli sopivasti meillä yötä. Kakkosen kanssa meni lähemmäs vuosi. Kolmosen ollessa parikuinen kaverini piti tuparit, joten pikkuinen jäi isin hoiviin. Nelonen oli 7kk kun samainen kaveri piti syntymäpäiviä ja olin vuorokauden reissussa.

Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi älä jätä:
Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:
Miksi sinne baariin pitäisi mennä? En harrasta moista...

Sanoikos sitten joku että pitää, kun kysyttiin että ne ketkä on mennyt, niin milloin on menneet?!

Kummallista kuinka nuo "paremmat" äidit aina jaksavat pesiytyä tän tyyppisiin ketjuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja viearas:
Kävimme teatterissa kun tyttö oli 7kk. Oli huutanut koko sen ajan (alle 4h) kuin syötävä. Sen koomin ei ole ollut vapaaehtoisia lapsenvahteja.
Niin siis emme olleet baarissa silloin. Taisin käydä virman pikkujouluissa kuin tyttö oli 1v5kk

Vietettiin mun "polttareita" parhaan ystäväni kanssa kaksi päivää ennen ristiäisiä/vihkimistä ja käytiin baarissa, jossa join 2 drinkkiä ja sitten menin mummolaan yöksi, jossa lapsi oli hoidossa. Lapsi oli tällöin 7vkon ikäinen ja baarissa olin kaksi tuntia jotka lapsi nukkui huomaamatta poissaoloani). Miehellä oli samana iltana myös polttarit, siksi lapsi siis mummolassa hoidossa. ...jestas mitä selittelyä!! :whistle: :laugh: :saint:

Yhteistyössä