milloin plussasitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!

Vieras
hei eli siis olisin kysellyt ihmisiltä jotka ovat raskaustestin jo tehneet ja plussan saaneet että monesko kiertopäivä oli menossa kun plussasitte?!?! Kiitos etukäteen!

kierrosta en tiiä ku oli aikast sekava viim. menkat 27.2 ja ""minivuoto"" 27.3 ja viel 9.4 tuli nega mutta tein sitte testin 3.5 ja plussahan se oli..

eli kierrosta ei hajuakaan..

24/29. Olin lähdössä viihteelle ja tuntui vaan siltä että josko sillä kertaa olis tärpännyt.. yritystä oli ollut jo vajaa vuosi. Plussahan se oli ja poika nyt 7 kk:)

Testasin kp 31 kun kierto normaalisti on noin 29 päivää. Viiva oli selvä ja ekasta yrityskierrosta tärppäs... Osa testeistä lupaa tuloksen jo 10 päivää hedelmöityksestä... Ei kyllä tullut niin aikaiseen kokeiltua =)

Mattimyöhäistäkin joskus onnistaa. (= Meillä ehti ennen plussaa olla vauvatoiveita yli vuoden verran + jokunen kierto tuloksetonta clomifenhoitoa.

Vm 20.12., plussatesti vasta 18.2. eli tais olla kiertopäivä 59. Reilu pari viikkoa aiemmin olin testannut negaa. Mutta mulla nyt ei voi säännöllisestä kierrosta puhua....

Nyt onnellisesti ja ongelmitta rv 19+2

Vastaan tähän ja kysyn samalla lisää...

Plussasin kp. 27/28. Sitä ennen oli jo tullut edellisinä päivinä pari aavistusta haamusta. Plussaviiva ei kuitenkaan ollut kovin vahva, testinä acon10 kasetti. kp28/28 viiva oli jo vahvempi, mutta edelleen vain hailakka vaaleanpunainen. Nyt on kp 31/28 ja minua vähän huolettaa kun viiva ei tunnu vahvistuvan.

Oletteko te plussanneet testanneet tummanpunaisen viivan vai onko muillakin viivat säilyneet pitkään hailakoina? Tummenevatko ne edes aina?

No, koska vuotoa ei ole ollut, niin uskon vielä, että kaikki on hyvin....

Noo-o, en ihan joka päivä... Ehkä turhan usein silti. Testejä vain on jäänyt kaappiin ja kun malttamaton kerran olen niin olen niitä käyttänyt. Lisäksi kyllä vaivaa pieni uskon puute siitä, että todella nyt raskaana olen...

Ehdin jo vähän henkisesti luopua toivosta ja koska mitään oireita ei ainakaan vielä ole, ei tämä tunnu kovin todelliselta. Viivan näkeminen testissä on ainoa merkki siitä, että siellä mahassa jotain tapahtuu. Siksi kai olen testaillut.

No, nyt ei testejä enää ole jäljellä, joten testailu loppui.

Voin kertoa omasta puolestani, että oma ""oikea"" plussani on ollut heti tosi vahva ja tumma viiva. Tästä tuloksena ihana vauva.

Kahtena kertana olen saanut tällaisen hailakan plussan, joka ei vahvistunut parin päivän kuluttua eikä edelleen parin päivän kuluttua. Nämä olivatkin sitten keskenmenoon johtavia (hyvin alussa siis rv 5 ja rv 6).

MUTTA nämäkin ovat niin yksilöllisiä juttuja, että ennen ei tiedä kunnes viiva vahvistuu tai vuoto alkaa :-( Mutta kyllä sen raskaushormonin pitäisi tuplautua kahden päivän välein ja myös viivan tummentua. Riippuu tietysti kierroista, jos on kovin pitkä kierrot ja ovulaatio sattuu milloin tahansa...

Hei, ei noin saa pelotella =/ Mullakin tuli pari haaleaa plussaa 4 päivän sisällä. Eka testi kp 28/28, toinen 31/28. Enää en ole testannut. Nyt rv 6.

Enpä usko, että haamut ja raskauden eteneminen liittyisivät noin yksioikoisesti toisiinsa (jos ollenkaan). Raskaushormonin määrähän lisääntyy eri ihmisillä eri tavalla. Ja voihan olla, että hedelmöitys on tapahtunut oletettua myöhemmin, jolloin raskaushormonia ei vielä niin paljon kehossa edes ole. Etenkin, jos on hätähousu ja testaa ensimmäisillä kerroilla vähän turhankin aikaisin, niin haamujahan sitä helposti tulee... Siinä on vielä sekin, että jos käyttää eri merkkisiä testejä (kuten minä), niin niiden herkkyydetkin voi vaihdella.

Samoin, tein 3 testiä ja viimeisinkään niistä kp muistaakseni 38/29, ei ollut ihan tumma.

Ja aivan ihana poika on nyt 7 kk vanha.

Ei tuolla lailla saa pelotella tosiaan.:(

Ei mitään pelottelua vaan ihan realistista ajattelua. Ja viestissä myös kirjoitin, että kaikki ovat yksilöitä ja raskaushormoni erittyy eri ihmisillä eri tavalla ja kierrotkin voivat olla toisilla mitä tahansa. Mielestäni kuitenkin kannattaa varautua myös pahimpaan eikä turhaan elätellä toiveita.

Itselläni vaan meni näin ja pystyin vertaamaan näitä testituloksia toisiinsa, kun ihan ensimmäinen ikinä tekemäni raskaustesti oli tosi tumma viiva (ja tästä ihana vauva) ja nämä kaksi muuta hailakoita...Kierron päiväkin oli testatessa sama, joten ihan loogista päättelyä mielestäni. Itsellä myös hyvin säännölliset ja kellontarkat kuukautiset, 28 päivän kierrolla.

Kannattaa aina toivoa parasta, mutta kuitenkin varautua pahimpaan.

kierto 25-28 päivää. Hyvin haalea pilkku eli plussa Predictor testillä 28 päivänä, selkeä plussa seuraavana päivänä Clear blue testillä.
Viimeiset menkat alkoivat siis 27.11 ja innostunut testailu varhaisessa vaiheessa kun toivoin niin kovasti jouluyllätystä ja joulupäivänä sen siis sain :)
rv 26+4

Kierto ollut 28-31 päivää, plussatestin tein ""vasta"" 35. päivänä. Siitä kierrosta olisi kyllä lämpöjen mukaan tullut vain 27-päiväinen. Viiva oli kunnollinen, jopa tummempi kuin kontrolliviiva.

hei !
Esikoisesta plussa oli haamu, mutta aito plussa oli, en testaillut uudelleen kp29/28. ( testinä predictor) nyt poika 5v.

kuopuksesta vahva plussa kp 28/28... ( testinä apteekin halvin) kuopus nyt 3v.

nyt kolmannesta testasin taas haamun kp 29/28 ja toinen testi oli paketissa käyttämättä testasin uudelleen huvikseni ja sekin oli haamu kp 32/28. (testinä apteekin halvin)
Nyt rv 35.

Niin että en esikoisesta edes aatellut että viivan vahvuudella olisi jotain väliä en silloin uusinut testiä, kuopuksesta viiva oli vahva vaikka testasin jo samana päivänä kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Nyt kolmannesta tein uusinta testin oikeastaan tämän nettisivun takia, kun täällä aina puhutaan tuosta haamusta ja laittoi minutkin epäilemään.

Se viivan vahvuus voi myös riippua testistä, ei siis vahvistu välttämättä ollenkaan vaikka testaisin vielä näin lähellä synnytystä=)...niin ja sanotaan myös ettei ole mitään tekemistä keskenmenon kanssa oli viiva sitten vahva tai haalea, jos olet testannut silloin kuin menkkojen pitäisi alkaa tai siitä eteenpäin. Neuvolasta voi tiedustella lisää asiasta.

Olin tosi maltillinen ja testasin vasta viikko sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja viiva oli vahva. Tuntui varmemmalta odottaa kunnolla se muutama päivä, ei sitten epäillyt testitulostakaan.

Testasin kp 35/29-35, jolloin testi näyttää plussaa.

Ei ollut haamu eikä toooosi tummakaan, vain selkeä toinen viiva kontrolliviivan lisäksi.
Ekasta yrityskierrosta tärppäsi, nyt sitten ihmetellään!!! =)
(nyt testauksesta 3 päivää...)

Onnea teille kaikille!

Joo totta, että eri testeillä ei koskaan tule vahvaa plussaa. Jos kuitenkin testaa aina samalla testillä, niin kyllä sen viivan tulisi kaiken järjen mukaan vahvistua raskaushormonin lisääntyessä. Predictorista olen muutenkin kuullut, että antaa usein vain heikon positiivisen. Siis samana päivänä testatessa jollain toisella merkillä kuin predictorilla, viiva onkin tosi vahva.

Yhteistyössä