Milloin r-testi näillä oireilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nexus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nexus

Uusi jäsen
09.08.2015
1
0
1
32
Mulla on epäsäännölliset menkat, lopetin pillerit viime vuoden lopulla. Kierto ollut pääasiassa 30-35 pv, mutta edellinen olikin 59pv. Pakotin itseni jo luopumaan raskaushaaveista, kun joka kierrossa erilaiset oireet, joita luulin aina raskausoireiksi. Pitkään olin rauhallisesti, kunnes taas oviksen jälkeen en saa rauhaa ajatukselta! Nyt kuitenkin on tosi hämmentävää menoa, mutta aika negatiivisena olen silti - kuten sanottu, joka kierrossa oireet vaihtelee.

No sitten itse oireisiin. Ovulaatio oli jossain vaiheessa 28-31.7. haluista päätellen. 1.8. tuli hiiva, jota ei oo mulla koskaan ollut. 6.8. Heräsin vapaapäivänäni aamu kuudelta jäätävään alavatsan kouristukseen, joka kesti vajaa viisi minuuttia. Tuo kramppi oli kuin kova menkkakipu (niitäkään ei ole ollut sitten varhaisen teini-iän), mutta lisänä valtava paine tuolla alapäässä, häpyhuulissa/emättimen suulla.
Sen jälkeen ollut kylmiä ja kuumia aaltoja. Ihan yhtäkkiä paikallaan ollessakin saattaa tulla kamalan kuuma ja tuskainen olo - aaltoilee.

Pariin päivään ei ole tehnyt mieli mitään muuta, kuin eri meloneja... Appelsiineja en ole syönyt vuosiin, mutta tänään töissä keräsin pöydästä appelsiininkuoret ja ne tuoksui aivan sika hyvälle ja tosi voimakkaasti! Normaalistikin appelsiineja käsittelen päivittäin, mutta eivät oo aiheuttaneet mitään tuntemuksia :D

Niin ja tuolloin krampin jälkeisinä päivinä oli myös huimausta. Nyt menossa kp33.

Mitä plussalaisten raati sanoo, joko kannattaa hakea testi? Onko muilla ollut tuommoista voimakasta kramppailua alkion kiinnittymisestä? Olisi kyllä aikamoista p*skaa sattumaa, jos on ollut joku random kouristus juuri niihin aikoihin, kun kiinnittyminen voisi tapahtua..

Oireita voi olla täsmälleen samanlaisia oli raskaana tai ei. Niistä on hankala päätellä mitään mutta jos mietityttää niin kokeile näkyykö testissä. Mä siis tekisin. :D

Theran peesiin. Ja lisäks ovista ei aina voi päätellä, itselläkin halut tulee hieman eri aikaa ku ovisplus. Toi kramppi voi olla myös ovis.
Mut siis periaatteessa herkällä testillä voi tulla viivaa jo muutama pv kiinnittymisestä. Mäki testasin :D

Yhteistyössä