Milloin "saa" eron jälkeen harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mielipide"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mielipide"

Vieras
Minulla on ollut elämässäni noin 10 seksipartneria. Suuren osan elämästäni olen kärsinyt seksistä ja olen suostunut vain miesten vuoksi. Viimeisin parisuhde oli fyysisen läheisyyden osalta käsittämättömän hyvä. Se päättyi kuitenkin kolme viikkoa sitten yhtäkkiä. Minä tarvitsisin kuitenkin todella paljon fyysistä läheisyyttä juuri nyt, varmaan lohdutusta ja laastariakin, ja minun on se vaikea myöntää jopa itselleni.

Mies oli selvästi sitä mieltä, että minun täytyy nyt surra ja voivotella hänen peräänsä. Hän syyllisti jo valmiiksi minut siitä, jos minulla on mitään, edes keskusteluyhteyttä vieraan miehen kanssa. Olen tosi arka ja ujo seksissä, joten en tiedä, onnistuisikokaan yhtään kenenkään vieraan kanssa ja tulisiko siitä vain paha mieli, mutta onko ihan kamalaa, että kaipaan seksiä jo näin pian eron ja petetyksi tulemisen jälkeen?

Vaikka sama päivänä, kun on ero tullut. Et ole tilivelvollinen tekemisistäsi exällesi, etkä muillekaan ulkopuolinen. Olet aikuinen ihminen ja saat harrastaa seksiä ihan silloin kuin itseäsi huvittaa.

Siis se mies jörnii jo toista ja on tehnyt sitä jo parisuhteen aikana?!
Sinä menet sänkyyn jonkun kanssa sitten kun sinusta siltä tuntuu.

Miksi ihmeessä uhraat hetkeäkään moisen exän möläytyksille? Olet nyt vapaa nainen (usko pois, että jonakin päivänä kiität luojaasi siitä), ja saat tehdä _ihan_mitä_haluat_. Exällesi haistata pitkät.

Koska olet nainen niin tietysti heti saat harrastaa seksiä ja saat kaikkien naisten kunnioituksen asiaan, mutta mikäli olisit mies niin silloin tietysti et saisi tai muuten olisit se sika,paska, kusipää, idiootti jne.

[QUOTE="Niin";30248828]Koska olet nainen niin tietysti heti saat harrastaa seksiä ja saat kaikkien naisten kunnioituksen asiaan, mutta mikäli olisit mies niin silloin tietysti et saisi tai muuten olisit se sika,paska, kusipää, idiootti jne.[/QUOTE]
Vedäpä hetki henkeä ja lue sitten tuo aloitusviesti uudelleen. Lue loppuun asti ja kommentoi sitten lisää, jos vielä tunnet tarvetta.

Nimenomaan kuten sulle on vastattukin: olet vapaa tekemään ihan mitä itse haluat etkä ole siitä kenellekään tilivelvollinen. Ei sun todellakaan tarvitse kertoa ex-miehellesi, jos ja kun harrastat seksiä.

Sama vastaus täältä, heti, kun itsestäsi tuntuu oikealta. Mielenkiinnosta kysyn, että millä oikeudella eksäsi katsoi olevansa oikeutettu sinua syyllistämään, jos itse oli pettänyt ja jättänyt?