M
"mielipide"
Vieras
Minulla on ollut elämässäni noin 10 seksipartneria. Suuren osan elämästäni olen kärsinyt seksistä ja olen suostunut vain miesten vuoksi. Viimeisin parisuhde oli fyysisen läheisyyden osalta käsittämättömän hyvä. Se päättyi kuitenkin kolme viikkoa sitten yhtäkkiä. Minä tarvitsisin kuitenkin todella paljon fyysistä läheisyyttä juuri nyt, varmaan lohdutusta ja laastariakin, ja minun on se vaikea myöntää jopa itselleni.
Mies oli selvästi sitä mieltä, että minun täytyy nyt surra ja voivotella hänen peräänsä. Hän syyllisti jo valmiiksi minut siitä, jos minulla on mitään, edes keskusteluyhteyttä vieraan miehen kanssa. Olen tosi arka ja ujo seksissä, joten en tiedä, onnistuisikokaan yhtään kenenkään vieraan kanssa ja tulisiko siitä vain paha mieli, mutta onko ihan kamalaa, että kaipaan seksiä jo näin pian eron ja petetyksi tulemisen jälkeen?
Mies oli selvästi sitä mieltä, että minun täytyy nyt surra ja voivotella hänen peräänsä. Hän syyllisti jo valmiiksi minut siitä, jos minulla on mitään, edes keskusteluyhteyttä vieraan miehen kanssa. Olen tosi arka ja ujo seksissä, joten en tiedä, onnistuisikokaan yhtään kenenkään vieraan kanssa ja tulisiko siitä vain paha mieli, mutta onko ihan kamalaa, että kaipaan seksiä jo näin pian eron ja petetyksi tulemisen jälkeen?