Milloin saa päästä lasta yksin ulos kavereiden kanssa?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
mun siskon lapsi on jo 13 kohta ja sisko ei vieläkään päästä hänet,no,kun hän on Virosta ei sielä oo kovin turvallista.Entäs kaupungille kavereiden kanssa? :| Mua aina säälitä katsoa niitä nuoria jotka koko päiviä ovat keksustassa jos joku on Turusta sitten varma te tiedätte missä kaikki nuoret ovat,eli Hansassa tai Hansan vieressä,he poltavat tupakkia sielä aina ja niin kauhea touhu sielä,hui,miten mä itse suojelen lapsia,kun he kasvavat? :/ mä saan varma taas haukkuja :/

Niin, varmaan riippuu missä asuu... Me asutaan täällä ison kaupungin reuna-alueilla, toisin sanoen maalla:) Tytär 10 v on kavereiden kanssa keskenään, laskevat pulkkamäkeä, leikkivät hevosta (pitävät toisilleen ratsastustunteja ) ja muuta sellaista "viatonta." :)

Kun ei koskaan noihin tupakkaporukoihin joutuisikaan :(

Varmaan sitten kun menevät yläasteelle. Nyt kun meidän pojat käyvät vielä ala-astetta täällä meidän pikkukylässä, ei heillä ole mitään tarvetta mennä keskustaan notkumaan keskenään. En teidä onko vielä yläasteiässäkään, ei ainakaan ilta-yöaikaan, mutta muutoin mahdollisesti kyllä.