milloin sairaalaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu1984
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nasu1984

Uusi jäsen
07.04.2008
19
0
1
Milloin olette lähteneet sairaalaan supistusten vuoksi??? itselläni on eilisestä (sunnuntaista) saakka tullut supistuksia 20-30 min välein ja voimistuu aalloissa. tämä on ensimmäinen lapseni....
Olo on aika turta ja unet on jäänyt 2 tuntiin...

mulla vielä toivottavasti hetki aikaa tuohon synnytykseen (rv32 menossa) mutta itseäni askarruttaa se, että millon tosiaan lähteä ajamaan synnärille kun matkaa yli 70km? Täytyykö muka sillonki oottaa että ne supparit tulee alle 10 min välein... ?

mä lähin sit vasta kun en kotona enään voinut olla.Meiltä matkaa synnärille n. 50km, olin koko ajan aatellu et aijemmin en mee kun sit vasta kun oikeesti sattuu niin etten voi olla enää kotona (inhoon sairaaloita enkä halunnut yhtään enempää aikaa siellä viettää kun oli pakko...)mulla lapsivettä alkoi tiputtaan 5 aikaa aamulla, suppareita ei kuitenkaan tullut joten menin takas nukkumaan.7 aikaan herätin miehen, sillon tais suppareita tulla 15 min. välein.synnärille lähettiin ajamaan 9 jälkeen, sillon suppareita tuli ehkä 5-10min välein, en missään vaiheessa ottanut sen kummemin aikaa...sit perillä olinkin jo 4cm auki, 14.05 syntyi poika.
Joten mun neuvo on vaan se että mene kun itsestäsi siltä tuntuu..(ei varmaan auttanu... :D)

Uusimmat

Yhteistyössä