milloin uudelleen synnyttäjä sairaalaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän vaihtelevasti. Varmaan parin tunnin ajan tullut ja välit on jotain kymmenen minuutin luokkaa. Välillä alle, välillä päälle. Mut mua hämää se, että esikoista synnyttäessä ei missään vaiheessa supistukset muuttuneet säännöllisiksi. :| Supparin tullessa ei pysty oleen enää paikallaan vaan pitää heiluaa. Ja esikoisesta ku menin sairaalaan niin olin 5cm auki

Mun pitäis soittaa appiukko tänne lapsenvahdiksi (ajaa varmaan 20minsaa meille) ja sit meiltä sairaalaan ajaa ehkä samanajan.

Mä en haluu tonne sairaalaan mennä ku vasta sit ku synnytys ois oikeesti käynnissä. Mä pärjään toistaseks ihan hyvin näiden supsitusten kanssa kaurapussin avulla. Ja tulee vielä sen varran harvakseltaan, että mä katselen tilannetta....

Mut kyllä jänskättää! :D

meillä on matkaa noin 50 km,ja lapsenvahti tulisi 8km päästä mutta pitää seurailla,en itsekkään halua mennä ennen kuin olen varma että on oikeasti käynnissä. voimia ja onnea synnytykseen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
meillä on matkaa noin 50 km,ja lapsenvahti tulisi 8km päästä mutta pitää seurailla,en itsekkään halua mennä ennen kuin olen varma että on oikeasti käynnissä. voimia ja onnea synnytykseen!

Samoin!

Ja voi p***a ku musta tuntuu et nää supistukset harvenee....:headwall: Taidan mennä syömään jotain ja vähän liikkeelle niin jospa ne sais uutta potkua.

mäkin olin tän kakkosen synnytyksen käynnistyttyä tosi epävarma koska lähtee, supparit ei ollu niin pahoja ettei olis kotona kestäny, tuli kuitenki säännöllisesti n5min välein.sairaalaa mentii vähän niinku näytille kun matkaa yli 50km, olinkin 7cm auki ja poika syntyi reilun tunnin päästä...
toivotaan että sielläkin menis yhtä sutjakkaasti :D

Yhteistyössä