M
minni88
Vieras
Milloin teillä on alkaneet lapset seistä tuen kanssa? Meillä nyt 1v joka ei kunnolla osaa nousta seisomaan. Osaa kiivetä meidän sänkyyn, nousta sohvaa/rattaita vasten seisomaan mutta ei juuri muualla. Käsistä jos ottaa kiinni ja sanoo nouse seisomaan niin nousee mutta alkaa heti melkeinpä kitisemään. Neuvolassa sanoi että odotetaan tammi-helmikuulle ja katsotaan sitten..
Seisomaan noustessa paikassa missä ei ole seissyt niin yrittää käsillä nostaa itteään seisomaan ja ns hilaa itseään käsillä ylös jolloin meinaa jäädä jalkapöydilleen välillä seisomaan. Eikö yleensä jo 1v pitäisi nousta paljon seisomaan??
Toinen asia on että toinen jalkaterä kääntyy mielestäni sisäänpäin paljo, tai meinaan että varpaat kääntyvät välillä osoittamaan toista jalkaa kohti, kun esim istuu lattialla jalat suorina..onko tälläinen normaalia? Vaikea selittää mutta vähän samannäköisesti kuin kampurajalka menee.
Seisomaan noustessa paikassa missä ei ole seissyt niin yrittää käsillä nostaa itteään seisomaan ja ns hilaa itseään käsillä ylös jolloin meinaa jäädä jalkapöydilleen välillä seisomaan. Eikö yleensä jo 1v pitäisi nousta paljon seisomaan??
Toinen asia on että toinen jalkaterä kääntyy mielestäni sisäänpäin paljo, tai meinaan että varpaat kääntyvät välillä osoittamaan toista jalkaa kohti, kun esim istuu lattialla jalat suorina..onko tälläinen normaalia? Vaikea selittää mutta vähän samannäköisesti kuin kampurajalka menee.