Milloin syöttötuoliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä puolivuotias, tuettuna istuu jo aika hyvin selkä suorassa, toki nojaa aikapaljon eteenpäin kun tavottelee leluja ym ja sit on kaksinkerroin. Voiko laittaa jo syönnin ajaksi syöttötuoliin? meillä on nyt se tripptrapin vauvakaukalo, mutta siinä ei viihdy vaan punkeaa ylös.

Voi alkaa jo hetken pitää. Meillä oli puolivuotiaana vielä niin epämukavan näköistä syöttötuolissa olo että odotimme muutaman viikon, sitten alkoi jo istua paremmin siinä. Meilläkin tripptrapp.

Laita sitten, kun alkaa itse istumaan. Mikäli syöttäminen vain onnistuu sitterissä tai sylissä, jos ei niin tue se syöttötuoli sellasella pehmusteella, joita myydään tuolien mukana. Tämä fysioterapeutilta.

paa joku pikku tyyny/rullalle kääritty pyyhe tuoliin mahan kohalle jos "kaatuu" eteenpäin. Meillä autto pysymään paremmassa asennossa, ja aika pian sen sitte sai jättää pois kun istui jo nuokkumatta pää pöydässä ;)

Meillä on tuohon tuoliin kyllä pehmusteet, taidan kokeilla siinä sit :) mut siis eikös monet opi itse istumaan vasta paaaaljon myöhemmin? Vaunuissa on istunut jonkun verran kun olen nojaa nostanut viistoon, siitä punnertaa istumaan ja osaa suoristaa selkänsä mutta kauan ei jaksa vielä tietenkään.

[QUOTE="joo";28000296]paa joku pikku tyyny/rullalle kääritty pyyhe tuoliin mahan kohalle jos "kaatuu" eteenpäin. Meillä autto pysymään paremmassa asennossa, ja aika pian sen sitte sai jättää pois kun istui jo nuokkumatta pää pöydässä ;)[/QUOTE]

kiitos vinkistä!

Yhteistyössä