Milloin tämä alkuraskauden väsymys oikein helpottaa?? En jaksa enää kun ei jaksa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Viikkoja yhdeksän ja viikolta viisi olen vaan nukkunut, nukkunut ja nukkunut. Töissä olen kuin haamu, tulen kolmelta kotiin, nukun viiteen-kuuteen. Yhdeksältä illalla tulee uni uudestaan. Seuraelämä on kuollut ja parisuhde kohta myös, jos tämä näin jatkuu. En ole siivonnut kolmeen viikkoon, en vaan jaksa. Syön eineksiä kun en jaksa laittaa ruokaa.

Esikoinen tulossa joten ei aavistustakaan onko tämä aina, kaikilla näin pahaa? Tosi vaikea sopeutua, kun olen kuin elohopea ja tuuliviiri ollut aina, kokoajan työn teossa ja jotain tekemässä....

Minulla toinen raskaus menossa ja toisin kun ensimmäisellä kerralla en ole tarvinnut päiväunia kuin muutaman kerran, joten ei se aina ole tuollaista.. Ensimmäisellä kerralla olisin voinut vaan nukkua ja nukkua...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla toinen raskaus menossa ja toisin kun ensimmäisellä kerralla en ole tarvinnut päiväunia kuin muutaman kerran, joten ei se aina ole tuollaista.. Ensimmäisellä kerralla olisin voinut vaan nukkua ja nukkua...

Mulla taas on just toisinpäin. Esikoista odottaessa oli alussa vähän väsymystä, mutta muuten olin energinen ja ihan elämäni kunnossa. Nyt kun toinen on tulossa niin väsymykselle ei loppua näy...

Yhteistyössä