Milloin tämä alkuraskauden väsymys oikein helpottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Aikaisemmissa raskauksissa elämä alkoi olla taas elämisen arvosta joskus rv 13 jälkeen. Nyt on kolmas raskaus meneillään viikoilla 15+ ja olen edelleen niin hel*etin väsynyt ja joka asian tekeminen on niin hemmetin vaikeaa. Tuntuu kun kantaisi koko ajan sellaista röntgenissä käytettävää lyijyasua päällä. Kaksi pientä lasta helmoissa ja äitiä vain väsyttää, vitut*aa, jne.

Kävin esim. tänään aamupäivällä kaupoilla. Jaksoin olla kauppakeskuksessa reilun tunnin ja nyt olen haukkonut happea reissun vuoksi koko päivän ja illan.

Mä en jaksa enää, kaduttaa välillä koko raskaus...

Viidestoista viikko menossa, ja väsymys jatkuu edelleen...tosin nyt alkuraskauden väsy on tainnut vaihtua raskausdiabetes-väsyyn mun kohdalla.

Miten sun raudansaanti? Entä raskausdiabeteksen mahdollisuus?

Mulla oli ihan hirveetä väsyä 3. raskaudessa liki tuonne rv26 asti :o sen jälkeen oliki sitte unettomuuden vuoro. Edellisissä raskauksissa väsy loppu jo ennen rv12.

Hemppa on mitattu neuvolassa viimeksi rv11 ja silloin se oli hyvä. Voikohan se romahtaa näin nopeasti? Normi raskausvitskuja syön, mutta yleensä olen joutunut loppuraskaudessa lisäksi käyttämään rautalisiä. Raskausdiabetestä ei ole ollut aikaisemmissa raskauksissa ja silloin rv11 pissatikut oli ok. Kuinkakohan nopeasti raskausdiabetes kehittyy?

Pääkaupunkiseudulla ilmeisesti säästetään, sillä seuraava neuvolakäynti olisi joskus helmikuussa...

Alkuperäinen kirjoittaja ken tietää..;25233862:
Mulla oli ihan hirveetä väsyä 3. raskaudessa liki tuonne rv26 asti :o sen jälkeen oliki sitte unettomuuden vuoro. Edellisissä raskauksissa väsy loppu jo ennen rv12.

Voi damn, jos kestää yhtä kauan mitä sulla! Itsellä on ollut unettomuutta heti plussasta lähtien, mutta onneksi viime viikkoina on saanut hieman paremmin nukuttua. Mutta nukkui tai ei, ole on kuin märällä rätillä. :(

Niin, sitä odotellessa. Nyt on kolmannessa raskaudessa rv 30 menossa ja väsyttää ihan hervottomasti. jossain viikkojen 18-21 aikoihin tosiaan taisi olla jakso, jolloin ei väsyttänyt näin järjettömästi. Nastaa töissä kun klo 15 meinaa väkisin ruudun eteen nukahtaa... Viikonloppuisin päikyt on välttämättömyys. Ehkä ei väsytä niin paljoa joskus 3 vuoden päästä kun sen syntynyt lapsikin nukkuu yönsä kivasti?

[QUOTE="aapee";25233873]
Pääkaupunkiseudulla ilmeisesti säästetään, sillä seuraava neuvolakäynti olisi joskus helmikuussa...[/QUOTE]
Turussa myös...1 neuvolakäynti on ollut, ja 15.viikko meneillään. Ensi viikolla on seuraava käynti.

Tosin tämän raskausdiabetekseni takia pääsen kai tarkempaan syyniin. Jihuu.

Yhteistyössä