E
ev
Vieras
Meillä lapsi itse nyppäsi päivällä vaippansa pois ja ikää oli 2v4kk. Sen jälkeen hän olikin päiväkuiva. Yövaipan otti pois 2v10kk ikässä ja kuivana pysyttiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;23944365:Meillä 2v kohta 4kk ei vielä oikein tajua tuosta hommasta mitään, käy kyllä potalla (iso asia tulee kyllä sinne aina) ja välillä sinne saadaan pisutkin. Mutta ei osaa itse ilmoittaa hädästä, saati sitten että pidättäisi kauemman aikaa. Eikä oikein aina ihan edes huomaa, vaikka pissat tulisi housuun.
Mun äiti ihmetteli että miten se ei jo ole päiväkuiva, itse muistelisin että ystävälle sanottiin neuvolassa että vasta lähempänä 3v pitäisi alkaa homma kiinnostamaan. En oo ollut huolissani tuosta. En oo myöskään ehtinyt paljon opettaa, meillä on myös vauva.
Onko mun lapsi jotenkin hidas tässä asiassa?
Ihan henk. koht olen sitä mieltä, että yli 2,5 vuotias on hidas kuivaksioppija tai sitten sen ikäisellä vaippapepulla on laiskat vanhemmat.
Ihan henk. koht olen sitä mieltä, että yli 2,5 vuotias on hidas kuivaksioppija tai sitten sen ikäisellä vaippapepulla on laiskat vanhemmat.
Mutta nykyään on ihan tavallista, että 3 vuotiaalla on vielä vaippa.
Vähän yli 3v silleen, että suurinosa pissoista tulee jo pönttöön, mutta joudun muistuttelemaan päivittäin tai muuten tulee vahinkoja useinkin. Nyt on 3v5kk, ja pissavahinkoja tulee muistuttelusta huolimatta 2-3 kertaa viikossa. En ole ollut laiska asian suhteen, tuo poika on vaan ollut todella hitaasti lämpeävää sorttia asialle, ei esim. edelleenkään haittaa ollenkaan jos on pissat housussa.