Milloin teillä alkaa jouluLOMA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
21pv alkaa loma ja sitä ihanuutta kestääkin 2 kokonaista viikkoa, jippii!

Kovasti vaan on aikataulu kireä, niin monenmontaa puuhaa pitää keretä tuona aika tekemään sekä ystäviä ja sukulaisia tavata.

• Tykkää
Reactions: Minskii
ruhtinaalliset 4 päivää, alkaen 23 päivä. Tönjohtaja ehdotti tota perjantaita mulle vapaaksi, etten vaan rasita itseäni liikaa töissä :) Ja jouluaattokin on vapaa, vaikka silloinkin piti olla töitä- mulla on kiva esimies :)

Virallisesti olen kotihoidontuella tällä hetkellä, mutta olen nyt joulukuussa enempi töissä ja viimeinen työpäivä on 23.12. ja joulun jälkeen menen heti tiistaina tekemään yhden pienen homman, että vapaata on vain ne 3 päivää.

23 päivä meilä alkaa loma ( 22 pvä on siis vielä koulua). Mä aion lähteä lomalle jo 22 päivä, ei huvita istuaa viimeidtä koulupäivää juhlasalissa kuunnellen joulujuhlia ja valmistajuispuheita ( osa ammattikoululaisista valmistuu nyt), mieluummin teksiin koneella vaikka exelin taulukoita. :whistle:

JA meillä koulu alkaa kaikilla 9.1. Muistaisin että jokus aikoinaan ammatiikoululaiislla on alakanut koulu viikkoa aiemmin, tosin ammattikoulussa on nykyöön paljon vähemmin tuntejakin kuin enen. enne oltiin aina 8-16, nyt on viikkotuntimäärä noin 24-26. eli ei siinä motaa tuntia voi vikossa olla. tosin nyton pidmepiä päivää koska tuo joululoma lasketaan mukaan tuohon 8 viikon jaksoon ja ne kahdenviikon tunnit on sijoitettava nyt vain 6 viikkoon

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miulla on keskiviikkona 22. pv viellä töitä 4 1/2 tuntia ja 23 ja 24 pv vapaapäiviä.
Työsopimus loppuu 25 pv ja työt jatkuu sitten 2.1.

Yhteistyössä