Milloin teillä on ollut tai tulee olemaan sovittuna etävanhemman kanssa kesän luonapitoajankohdat?

neljäs_tulossa

Aktiivinen jäsen
22.11.2011
3 212
1
36
Oonko vain nipo tai jotenkin tosi tylsä, kun minusta vois pikkuhiljaa alkaa ilmoittaa.. Oon yrittänyt kysellä perään, että milloin lapset ovat siellä ja milloin kotona, mutta aina vastaus on "katselen tässä kalenteria". Joo tosi kiva, mutta esikoisella ois synttärit 25.6. ja pitäisi tietää, järjestänkö kaverisynttärit silloin vai joskus muulloin, kutsut ois hyvä saada ihmisille ennen kuin koulut loppuvat.

Joko teillä on homma sovittuna kesän ajalta? Minkä verran lapset lomailevat etävanhemman kanssa? :)

[QUOTE="äiti";26324586]Monellekko eri isälle sulla on lapsia?[/QUOTE]

Kahdelle isälle on lapset :) Tarkalleen ottaen ensimmäiselle aviomiehelleni on kolme ensimmäistä, neljäs on sitten eri isälle. Ensimmäinen aviomieheni on tätä ilmoittamisen vaikeutta lukuunottamatta loistava isä lapsilleen :) Oliko sulla tänään muuta? :D (ihkuu mullon oma stalkkeri!)

tyyliin tammikuussa ilmoita että viikot x ja x meillä on menoja ja muulloin saat muksut..exä ilmottaa sit tyyliin edellisenä päivänä että nyt voisin ottaa viikoksi=)

tyyliin tammikuussa ilmoita että viikot x ja x meillä on menoja ja muulloin saat muksut..exä ilmottaa sit tyyliin edellisenä päivänä että nyt voisin ottaa viikoksi=)

Joo, nyt on meilläkin muutama viikko aika täynnä ohjelmaa ja kaikenmaailman varauksia, joten täytyy sitten tarjota jotain tiettyjä aikoja jolloin voi yleensäkin lapset hakea.

Mun lasten isä ottaa silloin kun hänellä on kesäloma eli sovitaan erikseen.Viime kesänä halus pitää koko lomansa eli 4 viikkoa.
Miehen exä ottaa omansa silloin kun mun lapset on kotona ettei vaan saada yhtään yhteistä lomaa ja silloinkin kahdessa eri erässä kun ei kuulemma hermo kestä kahta 14 ja 17 vuotiasta kahta viikkoa putkeen.
Jos oikein hyvä tuuri käy me saadaan kahdenkeskistä lomaa viis päivää, jos oikein huonosti, ei päivääkään kahdenkeskistä aikaa.

Meillä on muistaakseni tapaamissopimukseen määritelty joku päivä, mihin mennessä kesäajan tapaamiset pitäisi olla sovittuna. Olisiko huhtikuun loppu, en muista. Tänä vuonna meni vähän pidempään.

Yhteistyössä