Milloin tod. näköisimmn raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niina

Vieras
Anteeksi, jos viesti tulee väärälle palstalle, en ole ennen tätä keskustelufoorumia käyttänyt.

Asiaan kuitenkin, kävi miehen kanssa tuossa toissailtana vahinko ja harrastimme seksiä ilman ehkäisyä. Nyt hirvittää ja pelottaa (ja kaduttaa aivan vietävästi, en ikinä olisi uskonut että teen mitään näin typerää mutta..), että tulinko raskaaksi. Kuukautisten pitäisi alkaa aivan näinä päivinä keskiviikkona-lauantaina. Kuinka todennäköistä on että voin olla raskaana? Eihän sitä varmaksi tietenkään voi sanoa, mutta saisi vähän tätä ahdistusta lievitettyä, nukkuakaan en pysty ja huomenna pitäisi olla yo-kirjoituksissa. Mökillä olimme ja tietenkään lähimaillakaan ei ollut avointa apteekkia, että voikin ihminen toimia typerästi.
Ajatus ei kulje yhtään ja toivoisin vähä apua tähän, milloin on todennäköisintä tulla raskaaksi, milloin epätodennäköisintä. Jos menkkoja ei ensi viikolla ala kuulua niin täytyy kai se testi käydä ostamassa.
Ensimmäinen ja ihan varmasti viimeinen kerta kun näin typerästi teen. Poikaystävällekin on niin vaikea puhua tästä ahdistuksesta, kun eihän se hänelle ole 'niin iso', ei hän ymmärrä tätä tunnetta vaikka kovasti kuunteleekin ja yrittää olla tukena kun hänelle näistä tunteista kerron.

Riippuu kierrosta. Vaan oviksen aikaan voi tulla raskaaks, mut siemenneste elää kuitenki siellä sisällä sen viitisenki päivää ja munasolu on hedelmöittymiskelvollinen vissiin vuorokauden. Jos sulla on n 28-30pv kierto ja menkat just alkamas, pitäis sun olla kuivilla, mut eihän sitä koskaan tiedä.

Eli miten pitkä kierto sulla on, milloin viimeks oli menkat (alkamispäivämäärä ) ja kuinka säännölliset?

Voi kiitos asiallisista vastauksista! Kauhulla jo odottelin että minkähänlaista saarnaa saankaan, vaikka sen olen kyllä ansainnutkin.
Juuri päivällä tuota kiertoa laskeskelin ja se on ollut sellaista 26-28 päivää, vähän vaihdellen. Aika säännöllisesti ovat tulleen aina tuon muutaman päivän heitolla, tässä laskin että loppuviikolla pitäisi alkaa. Edelliset menkat alkoivat siis 29.2.
Vähän sellaista oireiluakin on ollut tässä jota mulla aina ennen kuukautisia on, että menkkojen pitäisi tulla (rinnat arat, mieliala vaihtelee). Mutta pelottaa kyllä silti, pitäs vielä viimeiset kertailut tehdä huomista varten mutta ei tuo lukeminen onnistu kyllä alkuunkaan.

Sun kierrolla sulla pitäis olla ollu ovis n 12.3. Eli jos olisitte ennen sitä puuhaillu, olis simpat voinu selvitä hengissä, mut munasolu ei kauaa elä. Eli vaikka sulla olis ollu ovis viikonki myöhässä, olisit silti ihan kuivilla. Ei mitään hätää!

Eihän mitään varmoja päiviä sais ehkäsynä käyttää, mut kyllä teillä tais nyt tuuri käydä. En mä päätäni pantiks pistä, mut en kyllä jaksais uskoa, et olis nalli napsahtanu. Ota ihan rauhassa vaan ja lue kirjotuksiin huoletta. Jos kävi hassusti, ni sit kävi, ei se murehtimalla mikskään muutu. :hug:

Mut nyt varmasti muistatte jatkossa olla huolellisempia..?

http://kaksplus.fi/odotus-ja-synnytys/laskurit/
Käy tekeen laskurilla ovulaatiotesti. Minä en myöskään usko että tällä kertaa raskaudut. Jos nyt kuitenkin hedelmöityminen on tapahtunut, niin onhan noita keskeytys mahdollisuuksia. Katumuspillerinkin voit apteekista hakea. Tsemppiä kirjoituksiin ja mukavaa kevättä!!

No totisesti tästä kyllä otin opikseni, aina olen pitänyt ehkäisystä huolta mutta nyt kävi näin. Kiitos paljon näistä vastauksista ja kyllä mieli rauhoittui vähän, lukeminenkin varmaan sujuu paljon paremmin nyt kun ei koko ajan mielessä myllerrä:)

Yhteistyössä