Milloin vesirokkoisen voi ottaa mukaan kauppaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Meillä on kuopuksella ollu vesirokko. Alko viikko sitten ja nyt on kaikki näpyt olleet pari päivää ruvella. Voinko ottaa mukaan huomenna kauppaan vai tarttuuko vielä? Hoitajan järjestäminen kauppareissun ajaksi voi olla työn ja tuskan takana ja pakko olisi ruokaa käydä ostamassa.. Toinen vaihtoehto on jättää lapset autoon siksi aikaa, kun käyn nopeasti kaupassa.
Miten teen? :wave:

Niin mäkin olen kuullu, mut sit luin jostakin et sit saa mennä esim päivähoitoon, ku kaikki näpyt on hävinny..

Rupien häviämiseenhän menee ikä ja terveys. Kyllä minä vein tarhaan heti kun katsoin, että poika jaksaa leikkiä ja on muutenkin terveenoloinen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:59 Huithapeli kirjoitti:
Niin mäkin olen kuullu, mut sit luin jostakin et sit saa mennä esim päivähoitoon, ku kaikki näpyt on hävinny..

Rupien häviämiseenhän menee ikä ja terveys. Kyllä minä vein tarhaan heti kun katsoin, että poika jaksaa leikkiä ja on muutenkin terveenoloinen.

No niin menee.. Mietin vaan et kattooko kaikki kaupassa kauhuissaan, ku tuolla on tosi paljon näppyjä naamassa ja on ku rupikonna (raukka :/ ).. Mut en kyllä autoonkaan viittis jättää, ku menee vähän kauemmin ku yhen maitopurkin hakemisessa.

kyllä voit ottaa mukaan jo,meillä meni 9-vuotias kouluun tuossa vaiheessa vesirokkoa, ja 5-vuotias hoitoon. terveydenhoitaja sanoi että 5 vrk. rakkuloiden puhkeamisesta pitää olla poissa ihmisten ilmoilta nykysuositusten mukaan kuulema...

Näppylöiden ilmaantumisesta 5-10 vuorokautta lukee opuksissa, että menee kotona toipumiseen, se on vähän tapauksesta kiinni ;)

Kyllä mä kauppaan ottaisin, pakkohan se on kaupassa käydä, että ruokaa saa ;)

Yhteistyössä