Milloin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omaan huoneeseen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omaan huoneeseen?

Vieras
Onko jollain tietoa/kokemuksia, missä iässä olisi parasta siirtää vauva nukkumaan omaan huoneeseen? Meillä poika on nyt 7 kk ja olemme ajatelleen opettaa hänet nyt yösyötöistä pois, mietin olisiko hyvä siirtää hänet samalla kertaa nukkumaan omaan huoneeseen, pois vanhempien makuuhuoneesta.

Kaikki vinkit tervetulleita!

Kaikilla ei ole sitä omaa huonetta, ihmisiä asuu pienissäkin asunnoissa...
Joillakin vauvat nukkuu omassa huoneessa heti laitokselta kotiutumisesta alkaen...

Eiköhän kukin tavallaan ja niin kun itsestä parhaalta tuntuu. Ja Sinähän tunnet parhaiten oman lapsesi

Me siirrettiin poika 5 kk iässä omaan huoneeseen. Itse olen aika herkkäuninen, ja sain huomattavasti paremmin nukuttua, kun poika ei ähissyt ihan vieressä. Melkein heti ""muuton"" jälkeen poika lopetti yösyömisen ja heräilyt.

Me aiotaan laittaa tyttö tässä kesän aikana omaan huoneeseen, kunhan saadaan ensin se huone rempattua. Tyttö on nyt siis 6kk ja just jättämässä yösyöntejä pois. Parempi tietty olis jos ei heräilis yöllä enää ollenkaan mutta tuttia saa laittaa aika monta kertaa yön aikana.

Voi tietty olla että nukkuiskin sit paremmin kun olis omassa rauhassa.

Mut mun mielestä kannattaa siirtää omaan huoneeseen sillon kun ei enää heräile yöllä paljon. On itellekin helpompaa kun ei tarvi yöllä toiseen huoneeseen pomppia.

Yhteistyössä