R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä olen kans muistavinani, että seoli siinä maalis-huhtikuun vaihteessa... mutta mielestäni infoa tuli aika aikasin. Ainakin syksyllä tästä myynnistä infotttiin hyvissä ajoin, oisko ollu jopa pari kuukautta ennen itse tapahtumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä olen kans muistavinani, että seoli siinä maalis-huhtikuun vaihteessa... mutta mielestäni infoa tuli aika aikasin. Ainakin syksyllä tästä myynnistä infotttiin hyvissä ajoin, oisko ollu jopa pari kuukautta ennen itse tapahtumaa.
juu kyllä siitä ilmoitettiin todella aikasin eli nyt jos on 4.3 tuo myynti niin ihmettelen miksei ole tullut mitään ilmoitusta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä olen kans muistavinani, että seoli siinä maalis-huhtikuun vaihteessa... mutta mielestäni infoa tuli aika aikasin. Ainakin syksyllä tästä myynnistä infotttiin hyvissä ajoin, oisko ollu jopa pari kuukautta ennen itse tapahtumaa.
juu kyllä siitä ilmoitettiin todella aikasin eli nyt jos on 4.3 tuo myynti niin ihmettelen miksei ole tullut mitään ilmoitusta
JK??? tiedät mitä tarkotaaaaan...
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä olen kans muistavinani, että seoli siinä maalis-huhtikuun vaihteessa... mutta mielestäni infoa tuli aika aikasin. Ainakin syksyllä tästä myynnistä infotttiin hyvissä ajoin, oisko ollu jopa pari kuukautta ennen itse tapahtumaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä olen kans muistavinani, että seoli siinä maalis-huhtikuun vaihteessa... mutta mielestäni infoa tuli aika aikasin. Ainakin syksyllä tästä myynnistä infotttiin hyvissä ajoin, oisko ollu jopa pari kuukautta ennen itse tapahtumaa.
![]()
hahaaaaaa JH anteeks JK
Hihiiiii![]()
Varaston loppuunmyynti 22.-25.4. eli juuri nytVillejä huhuja liikkuu puolin sun toisin, reimalta ei oo kuulunut pihaustakaan...