Millon ootte antaneet lapselle oman kotiavaimen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Minä tänään, tai oikeestaan se on nimpparilahja mummolta.
Täyttää 7v just kohta.

Saas nähdä koska avain häviää.. Toinen pyöränavain on jo hukassa.
Perkele.

Ei meillä ole kuin yksi avain. :snotty: Mutta tuo meidän ovi on sellaanen, että ei likka tahdo sitä aina saada auki. Ittelläkin joskus tekemistä, että sen saa auki.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Meillä ei ole lapsilla ollut koskaan, ei koti eikä fillarinavaimia ja vanhin täyttää jo 14v :whistle:

oot sie kotosalla ite päivät pitkä ja ehtootki? vai miten lapset pääsee sisälle? vai pidätö ovia aina avoinna?

meillä sai viime kesänä eli 6v. ala ovi rupes menemään kolmelta iltapäivällä lukkoon niin pakko olla pojalla avain että pääsee sisälle. kaulaan laittaa avaimen kun lähtee ulos ja naulakkoon laittaa kun tulee sisään. hyvin on tallessa pysynyt

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Meillä ei ole lapsilla ollut koskaan, ei koti eikä fillarinavaimia ja vanhin täyttää jo 14v :whistle:

oot sie kotosalla ite päivät pitkä ja ehtootki? vai miten lapset pääsee sisälle? vai pidätö ovia aina avoinna?

jotkut pitää sitä piilossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miten suhtauduit tähän, että lapsesi hävitti avaimia?
Harmittihan se, mutta hukkaan mä itsekin milloin mitäkin. Esim nyt on hukassa varakännykkäni sekä vara-avain. Ja syypää olen minä. Yhden kerran ollaan vaihdettu lukkojen sarjoitus, kun esikoiselta varastettiin reppu kirkossa. Repussa kun oli avainten lisäksi myös tarvittavat tiedot siitä, mihin osoitteeseen ko avain sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miten suhtauduit tähän, että lapsesi hävitti avaimia?
Harmittihan se, mutta hukkaan mä itsekin milloin mitäkin. Esim nyt on hukassa varakännykkäni sekä vara-avain. Ja syypää olen minä. Yhden kerran ollaan vaihdettu lukkojen sarjoitus, kun esikoiselta varastettiin reppu kirkossa. Repussa kun oli avainten lisäksi myös tarvittavat tiedot siitä, mihin osoitteeseen ko avain sopii.

Kiva kuulla, ettet ole tehnyt tällaisesta asiasta lapsesi elämästä helvettiä - kuten oma äitini ja isäni tekivät. En koskaan unohda sitä kauhun hetkeä kun kesken leikkien tajusin, ettei minulla ole enää avaimia. Kirjoitin päiväkirjaankin rukouksia, että avain löytysi, jotta en saisi taas vanhempieni vihoja niskaani. Ja tuntui, että mitä enemmän asiaa pelkäsin, sitä enemmän sitä tapahtui... Vaikka asia kuulostaa pieneltä, se oli aivan kauheeta ja muistan sen aina.

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Ekalla luokalla...ja kyllä, niitä on matkan varrella hukkunut kun neiti taivaanrannanmaalari opetellut kantapään kautta pitämään huolta tavaroistaan :D

Samaa aavistelen tosiaan tämänkin neidin kohdalla. :)

Yhteistyössä