Millon ottaa yhteyttä sairaalaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja soitahan äkkiä nyt:
mikset soita polille????
Jos alkaa uudestaan ja pahempina, voi ollakuule menoa ja päättyä huonosti.
Et odottele miestä vaan tilaat taksin jos tulee paha olo.

Juu soitin jo lähellä asuvalle kaverille että heittää mut jso tarvis kun mies niin kaukana.Juu polille soitin viimeks ja nauroivat paskaset naurut kun sanoin että yöllä heräsin lammikosta (5 vkoa sitten),enkä tiä onko kusta vai ei.Kustahan tuo oli. :|

Äsken tulin vessasta..maha ihan sekasin.En tiä millon viimeks ollu näin sekasin.Vissiin koskaan. :x
mahtoko mahakivut johtua osin siitä..

Mulla meni maha totaalisen sekaisin synnytyksen käynnistyessä...

Voi p.aska. :|
Toivottavasti on vaan sekasin jostain mitä oon syöny..Funtsin asiaa ja soitan kyl jos siltä tuntuu,en viitti venyttää tätä jos kivut tulee takasi.Nyt ihan hyvä olo,vähän vaan maha kipee niinkun viimiset 4vkoa ollu.

Siis anteeksi mut mä en oikein tajua miksi sä et voi nyt vaan käydä siellä näytillä koska huonossa tapauksessa kun kivut tulee uusiksi voit vaan miettiä et olisi pitänyt käydä..
Ei toi oikeesti ole iso homma kun kyse on lapsesta, kyllä muakin turhautti rampata jatkuvasti sairaalassa mut oli kyllä jokaisen käynnin arvoinen poika.

Sinuna olisin jo menossa.
Tai edes soittaisin! Jos nauravat, sanot että lapsesi henki on sulle tärkeä!!!

Eivät ole oikealla alalla töissä jos nauravat, ja teet sitten valituksen.
Mutta ensin mietit tärkeintä, mitä jos synnyty käynnistyy tai on jo vauhdissa.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Siis anteeksi mut mä en oikein tajua miksi sä et voi nyt vaan käydä siellä näytillä koska huonossa tapauksessa kun kivut tulee uusiksi voit vaan miettiä et olisi pitänyt käydä..
Ei toi oikeesti ole iso homma kun kyse on lapsesta, kyllä muakin turhautti rampata jatkuvasti sairaalassa mut oli kyllä jokaisen käynnin arvoinen poika.

Vähän samat ajatukset.

Mene nyt vain rohkeasti! Käydään siellä pienemmistäkin syistä!!!

Minä olen kysynyt synnäriltä ihan järjettömän typeriä juttuja, mutta olen kysynyt ne ihan oman mielenrauhani ja vauvan takia. Ja aina olen saanut asiallisen vastauksen. Ja tuo ap:n juttu ei todellakaan ole turha asia kysyä.

Mulle neuvottiin että lepää ja odottele..Jos meet päivystykseen niin vaadi vuodepaikkaa ja ota mukavuuksia mukaan, ja yritä rentoutua mahdollisimman hyvin makuuasennossa ja lue aku ankkaa (se auttaa..tai no saat valita lehden itse)..Heti paikalla, älä stressaannu vaan hengitä syvään ja ajattele jotain ihanaa.. ja sitten soittelet makuuasennosta sinne äippäpolille, että milloin tulet tarkistuttamaan tilanteen koska sua supistaa paljon!

Kyllä tuossa tilanteessa vähintäänkin soittaisin. Mielestäni turhia käyntejä synnärillä ei ole, tai tyhmiä soittoja. Antavat mielellään sieltä tietoa, onhan se heidän työtä!!

Ei hätää,maha vaan sekasin.Vauva potkii eikä satu enää.Voi olla vattatautia.Meen makoilemaan sängylle ja otan kännykän viereen.
En epäröi soittaa jos jatkuu,täältä ajaa vaan 15 min sairaalaan.Koitan vihjasta miehelle että tulis nyt vähän aiemmin kotiin jos tuleekin jotain niin en oo yksin.
Kiitos kaikille tuesta.
:)

sen verran vielä sun aloituksesta että jos alkaa vedet valumaan niin se taitaa sit olla jo melkein myöhäistä tehdä mitään muuta kuin antaa syntyä. =/

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Ei hätää,maha vaan sekasin.Vauva potkii eikä satu enää.Voi olla vattatautia.Meen makoilemaan sängylle ja otan kännykän viereen.
En epäröi soittaa jos jatkuu,täältä ajaa vaan 15 min sairaalaan.Koitan vihjasta miehelle että tulis nyt vähän aiemmin kotiin jos tuleekin jotain niin en oo yksin.
Kiitos kaikille tuesta.
:)

just..

Alkuperäinen kirjoittaja soitahan nyt äkkiä:
sen verran vielä sun aloituksesta että jos alkaa vedet valumaan niin se taitaa sit olla jo melkein myöhäistä tehdä mitään muuta kuin antaa syntyä. =/

No niinpä :o
Toivottavasti et anna asioiden mennä niin pitkälle vielä tässä vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

Mä en ees viitsi enää laittaa mitään kun ap ei selvästi aio mihinkään lähteä.

näin

No en minäkään :headwall: :headwall:
Taitaa taas ap:lla porvoosta tuulla niin kuin aiemminkin :/

Yhteistyössä