millon paketoitte lahjat??

Kaikki paketoitu. Otin muutamana iltana tehtäväksi, että paketoin kaikki lahjat. Nyt ne on jemmassa odottamassa aattoa. Tosin vielä ostetaan koko perheelle digikamera ja sllainen varsi-imuri niin ne pitää sitte pakettiin laittaa.

Varmaan jää paketoiminen joulun alle jos en ehdi sitä ennen sitä tekemään. Tuntuu ettei mitään ehdi tekemään ja välillä on niin väsynyt olo ettei huvita mikään. Mutta kai ne tulee paketoitua, ei ne koskaan ole jäänyt paketoimatta eikä varmaan tänä vuonnakaan. Mutta joku ilta sen teen.

Varmaankin vasta aattoviikolla, niitä kun joutuu jemmailemaan ja tunkemaan ties minne, niin musta ne paperit ja nauhat menee rumannäköisiksi kun ovat ihan litistyneitä ;)

jonakin iltana kun lapset nukkuu. paketoin sit kaikki haalimani lahjat yhdellä kertaa.'
narut laitan yleensä vasta myöhemmin, ehtivät liiskaantua rumiksi säilytyksen aikana. (meillä lahjat säilyy paperikassissa ylähyllyllä)

Done. Sehän on yksi iloja, teen heti kun tavarat on hankittu.

Kierrätättekö muuten pakkausmateriaaleja edellisiltä vuosilta? Jotenkin tuntuu, että noita "CD" koteloita tunkee yläkomeroista kokoajan lisää ja lisää. Tietty myös hienot nauhat säästetään, ne on turhan arvokkaita heitettäväksi roskiin.

Mä oon sellainen hamsteri joka hamstraa lahjoja pitkin syksyä. Ei voi siis paketoida samaan syssyyn kun niitä ostaa. Ekat lahjat hankin jo heti tammikuun alkupäivinä, ne paketoin saman tien kun lahjapaperit oli vielä esillä. ;)

Osan lahjoista olen jo pakannut ja osa odottaa vielä. Viikon sisään teen sen homman, aaton alla on muutakin puuhaa.

Yhteistyössä