Täys peesi tälle! Vedotaan siihen, että lapsi tarvii äitiään, mutta kummasti ei tarvitsekaan jos äippä menee jumppaan...
Itse kävin baarissa ekan kerran lapsen ollessa 6kk, en oksentanut tai sammunut, mutta mukava känni oli päällänsä enkä sitä häpeä

Imetin 9kk asti ja siitä puolen vuoden iästä kävin varmaan 1krt/kk, kunnes lopetin imetyksen ja kävin sen jälkeen varmaan 2-3 vkon välein. Siihen asti, kunnes plussasin uudestaan

Mies ei tykkää käydä baareissa, eli oli melkein joka kerta lapsen kanssa kotona, pari kertaa päästiin yhdessä (esim. kahdet häät), kun isovanhemmat katsoi poikaa. Kaljalla käynti on mielestäni kivaa kavereiden kanssa, pääsee vähän jorinoimaan muustakin kuin lapsista. En tykkää käydä tanssimassa, joten yleensä olin puoliltaöin kotona jo koisaamassa, aamulla ylös sitten joskus kasin pintaan, krapuloita en harrasta

Se, miten mun käynnit on lapselta pois, vois joku selittää. Iskä lapselle yhtä tärkeä ja eikö sekin ole tärkeää, että äiskällä on kodin ulkopuolistakin elämää? Auttaa kummasti jaksamaan arjen pyöritystä, kun ei tarvi tehdä sitä 24/7.
Niin enkä ole parikymppinen, vaan ikää 34v