Millos työ sen toisen lapsen teette?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Jos vaikka tekisitte sen tytön tähän sukuun!

..Kuulin taas eilen...

-Huoh... ei olla tekemässä, ja entäs jos tuliskin poika?

-No sit vaan uutta taas kokeilemaan, et jos sit tulis tyttö-

-juu ei kiitos.

Miehellä 3 veljeä, ei siskoja, vanhimmalla veljellä 2 poikaa, meillä 1. Oon anopille joskus sanonu, et jos se sen tytön tähän sukuun haluaa, ni antakoot rahaa, ni voidaan adoptoida vaikka kiinasta pieni tyttö. Silloin loppui kyselyt siihen. Nyt alkaneet taas kysellä kun poika on jo reilu 4v.

Miehelläni sisko ja veli. Vanhimmalla veljellä 2 tyttöä , siskollaan 1 tyttö ja meillä 3 tyttöä.
Että poika olisi ollut isovanhemmille mieleen , mutta ......

Kyllä se anoppi sit eilen totes, et sittenhän meidän pitäis aloittaa ihan kaikki alusta ja ois yöheräilyt ja pullorumbat ja kaikki. Ja ihan kaikki pojan vauva-ajan tavaratkin ollaan myyty pois kun on ollut koko ajan tiedossa, et tää yks ja ainut riittää. Kerroin sit ihan suoraan, et mie oon tyytyväinen, et poju on jo noin iso, et pääsee jo hyvin miun kanssa koiria treenaamaan ja miulla nyt vie aikaa tosi paljon ku tähtään ens talvena kisoihinkin. Ja ens talvena pojukin pääsee itse opettelemaan ajamista. Ne kaikki jäis pois ku en vauvan kanssa mitään tuollaista pystyis tekemään. Ja ne kuitenkin on miulle tosi tärkeitä.

Saa nähä kauan menee seuraavaan utelukertaan... johan täs 10kk kerkis edellisestä vierähtämään...

Yhteistyössä