Miltä kihomadot tuntuu? Vai mikä ihme riivaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oireita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oireita

Vieras
Mä olen miettinyt että onko mulla matoja vai mikä ihme vaivaa, kun peräaukkoa kutittaa. Lapsilla ja miehillä ei ole oireita, tai ainakaan ne ei niistä puhu.
Tuntuu hölmöltä mennä lääkäriin. Ja hankalaa sitä on itse kai todeta onko niitä vai eikö ole. Kutittaa yleensä öisin eniten ja siksi olen miettinyt kihomatoja.

Vinkkejä mikä voisi olla? Tätä on jatkunut jo kuukauden päivät.

onko sulla haavoja siinä aukon ympärillä ? sekin voi kutittaa.pesetkö saippualla alapään ? lactoline tai sebamed siihen tarkotukseen.. laita teippi kaksinkerroin siihen peräaukon suulle yöks, madot tarttuu siihen jos on ..kantsii tarkistaa sokeriarvot.mun äiti sano että sillä kutitti takapuolta kun tuli diabetes.

[QUOTE="vieras";29170521]onko sulla haavoja siinä aukon ympärillä ? sekin voi kutittaa.pesetkö saippualla alapään ? lactoline tai sebamed siihen tarkotukseen.. laita teippi kaksinkerroin siihen peräaukon suulle yöks, madot tarttuu siihen jos on ..kantsii tarkistaa sokeriarvot.mun äiti sano että sillä kutitti takapuolta kun tuli diabetes.[/QUOTE]

Vai diabetesoire. Outoa. Mulla on kyllä sukurasite siihen, mutta kaikki altistukset jne olleet täysin normaaleja
en tiedä, onko haavoja. Pikkaisen vaikea katsoa sinne eikä tunnu ihan luontevalta pyytää miestäkään zoomaamaan ;)

Mä olin varma, että mulla on kihomatoja kun kutitti niin pirusti.
Mutta se olikin jonkunlainen peräpukama tms, koska pukamavoide auttoi.
Pukamia ollut aiemmin, mutta ne ei koskaan ole tuntunut samalta kun nyt jokunen aika sitten. Suosittelen siis kokeilemaan ihan eri voidetta, kun bepanthenia ;)

Yhteistyössä