Miltä korvikevauvan kakan pitäisi haista?KOKEMUSTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
niin, onko normaalia että korvikkeella olevan vauvan kakka on lähes aina tosi pahan hajuista, ihan eri hajuista mitä oli kun oli täysimetyksellä? entä minkälainen sen koostumus pitäisi olla?

No meillä ainakin kakka on ihan samanlaista ku rintaruokituilla vauvoilla.. semmosta löysää maitokakkaa. Vastike on kuitenkin kemiallisesti melkein samaa kamaa kun äidinmaito..tietty ei niitä vasta-aineita yms,mutta siis ei niin erillaista että kakka olisi erillaista..ja mä en osaa enää kirjoittaa tähän aikaan.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mun mielestä mun tytön kakka tuoksu hyvälle (sellanen makea tuoksu :D) silloin kun imetin, mutta kun siirryttiin korvikkeeseen, se alkoi haista pahalle. Sellaselle normikakalle.

rupesitko antamaan samaan aikaan kiinteitä?Saatto johtua siitä....
Meidän neidin"korvike" kakka tuoksui samanlaiselle kun rintaruokitun

Alkuperäinen kirjoittaja eepee:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mun mielestä mun tytön kakka tuoksu hyvälle (sellanen makea tuoksu :D) silloin kun imetin, mutta kun siirryttiin korvikkeeseen, se alkoi haista pahalle. Sellaselle normikakalle.

rupesitko antamaan samaan aikaan kiinteitä?Saatto johtua siitä....
Meidän neidin"korvike" kakka tuoksui samanlaiselle kun rintaruokitun

En, lopetin imettämisen kun tyttö oli 2kk. Muistaakseni kakka alkoi haista samoiten tein. Koska muistan ajatelleeni sen johtuvan korvikkeesta.

Yhteistyössä