Miltä meidän suhde kuulostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VituttaaNiinEtteiVeriKierrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VituttaaNiinEtteiVeriKierrä

Vieras
- Mies ei puhu juurikaan mitään, eikä varsinkaa hymyile ikinä. On melko negatiivinen aina ja huutaa ja kiukuttelee lapsille ja minulle.

- Mies on pettänyt vaikka kuinka monta kertaa, muttei tunnusta muutakuin osittain. Tämä on varma tieto! Tutkin aikanaan miehen puhelinta ja sieltähän se selvisi.

- Minä lopetin myös kaiken ylimääräisen puhumisen, vastaan kyllä jos kysytään mutten puhu muuta enkä enää viitsi edes hymyillä tai nauraa miehen seurassa.

- Meidän piti yhdessä remontoida yksi huone talostamme. Loppujen lopuksi minä tein koko homman yksin ja mies JOUTUI (siis apua voi kamala!!!) vahtimaan OMIA lapsiaan sen aikaa, kun ei viitsinyt tikkua ristiin pistää remontin suhteen.
Kun remontti oli melkein valmis mies alkoi kitisee että on väsynyt ja sanoin että nukkuisi sitten päivällä tai menisi aikaisemmin illalla nukkumaan. Siihen mies raivosi että mites nukut kun sä heilut koko ajan pensselin kanssa, mikä ei edes ollut se totuus. Minä maalasin kolmena päivänä ja kerralla noin tunnin! Lopetin remontin sitten kesken, kun ei kelpaa.

-Ostimme hienoja puisia huonekaluja ja sovimme yhdessä että laitamme ne kuntoon. Mies sanoi että hiotaan ne kunnolla ja lakataan sen jälkeen. No... Minä aloitin homman, miestä ei ilmeisesti kiinnosta kun ei voi auttaa vaikka apua pyydän. Mies on vanhempiensa kanssa ollut sen aikaa lasten kanssa kun minä teen hommia, mutta tänään alkoi kauhea kälätys siitä kun niitä pitää tehdä ja hän ei halua että minä teen, hän ei halua katsoa lapsia, eikä sovi itsekään niitä hommia tehdä.

- Tuon kälätyksen jälkeen mies alkoi nirppanokkailla siitä kun minulla on aina kauheasti menoja ja kaiken maailman HÖMPÖTYKSIÄ. Siis mitä?! Minulla menoja??
Selvennetään nyt että olen vielä kotiäiti, minulla on yksi ainoa ystävä jota nään kerran viikossa. Mitään harrastuksia ym minulla ei ole ja ainoat menot kerranviikkoista ystäväntapaamista on kaupassa- anoppilassa- ja mummolassa käynnit.

Mitä helvetin menoja tossa nyt on mitä miehen pitää stressata ja entä ne hömpötykset?!

- Sitten vielä se että olen masentunut, tai mikäs ihme se nyt onkaan tällaisessa tilanteessa.

Kuulostaa itsensä kiduttamiselta olla tuollaisessa suhteessa. Miksi ihmeessä annatte elämänne valua hukkaan roikkumalla toisissanne, vaikkei teillä edes ole keskusteluyhteyttä? :O

Mieluummin tosiaan olisin lasten kanssa kolmisin. Tiedän että tämän miehen kanssa heitän kaiken hukkaan... En enää arvosta itseäni pätkäkään... Olen aina surullinen ja mikään ei kiinnosta. :( Olenko väärässä, vai yrittääkö mies kontrolloida minua? Ikinä juurikaan en voi edes mennä minnekään ilman lapsia ja tuo huonekalujen kunnostus piristi minua kun ei tarvinnut miettiä mitään muuta, mutta nyt meni ilo siitäkin tekemisestä.

Jätin miehen anoppilaan ja tulin itse kotiin, kun en kestä enää tuollaista käytöstä. Pysyköön poissa vaan minun läheltä!

Välillä olen katsellut vuokra-asuntoja minulle ja lapsille, mutta aika huonosti niitä on saatavilla. Miten edes muuttaisin, kun melkein kaikki uudet huonekalut on ostettu miehen rahoilla. Että onkin pitänyt sössiä kaikki asiat jonkun muka rakkauden takia. :(

no mikset pidä meteliä sitten niin ettei tuommoinen kontrolleeraaminen ja paskanjauhaminen ole mahdollista ja sittenhän äijän pitäis valita strategiansa tarkemmin, koska muuten tulee heti tupaan lunta ja kenkiin myös.

Taas se nähtiin. ilmoitin eilen lähteväni ulos ja samantien miehen naama meni väärinpäin. Sama jatkunut tänään ja lisäksi kauheaa vittuilua. Tulin päivällä kipeäksi ja minuun sattui paljon. Mies vittuili että kannattiko juoda, vaikka tiesi etten juonut paljon ja sanoin ettei se siitä johdu. Menin lääkäriin ja todettiin vti. Mies tiuskii ja tölvii suustaan kaikkea paskaa. En jaksa enää. äsken se lähti sanomatta mitään, aivan sama. Mä en saa tältä suhteelta mitään ja jos mies tulee illalla kotiin niin sanon että tää loppui nyt ja minä muutan lasten kanssa pois. en jaksa kun toinen on täysi kusipää vain nykyään.