V
"vieras"
Vieras
Ruoan määrää ja kaloreita ajatellen, tiedän että syön liian vähän kasviksia ja hedelmiä mutta pikku hiljaa, pikku hiljaa syömishäiriötaustalla. BMI 42 eli ylipainoa 45 kg ja peruskulutus yli 2000 kcal.
Eilen söin
* puolikas sämpylä juustolla, neljäsosa suklaapalasta ja 2 kuppia kahvia
* picnicin patonki, 661 kaloria
* magnum tuutti kylässä
* dominokeksi
*leipä meetwurstilla, margariinilla ja juustolla
Tänään
* puolikas sämpylä, neljäsosa suklaapala ja 2 kuppia kahvia
* 70 g juustoleipää, 1 rkl lakkahilloa
* 2 dl täysjyväpastaa, 2dl tonnikalakastiketta, ranskankermaan tehty, salaattia pari desiä (paprika, jääsalaatti, kurkku)
* porkkanapiirakka illalla ja vauvan sose
+ 2-4 kuppia vihreää teetä rasvattomalla maidolla ja makeutusaineella, tuo päivittäin
Eilen söin
* puolikas sämpylä juustolla, neljäsosa suklaapalasta ja 2 kuppia kahvia
* picnicin patonki, 661 kaloria
* magnum tuutti kylässä
* dominokeksi
*leipä meetwurstilla, margariinilla ja juustolla
Tänään
* puolikas sämpylä, neljäsosa suklaapala ja 2 kuppia kahvia
* 70 g juustoleipää, 1 rkl lakkahilloa
* 2 dl täysjyväpastaa, 2dl tonnikalakastiketta, ranskankermaan tehty, salaattia pari desiä (paprika, jääsalaatti, kurkku)
* porkkanapiirakka illalla ja vauvan sose
+ 2-4 kuppia vihreää teetä rasvattomalla maidolla ja makeutusaineella, tuo päivittäin