Miltä sinusta tuntuisi, jos miehenne (puoliksi leikillään) sanoisi sinua tyhjäntoimittajaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjäntoimittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjäntoimittaja

Vieras
Mä kyselin tänään mieheltä, että missä hän olisi ja kenen kanssa, jos saisi ihan mitä vaan toivoa. Olisi kuulemma xxx paikkakunnalla (kotipaikka) ja jonkun hehkeän naisen kanssa. Heillä olisi monta lasta ja kaikki hyvin, kesämökki ja talo miehen kotipaikalla jne. Kyselin sitten, että mitä se nainen tekisi, jos rahatilanne olisi noin hyvä ja nainen lasten kanssa kotona. Mies vastasi, ettei hän tiedä. Mutta ettei se ainakaan mikään sellainen tyhjäntoimittaja olisi kuin mitä minä olen.

Olin ihan :o Kysyin sitten että jaa, olenko oikeasti susta pelkkä tyhjäntoimittaja. Mies ei kommentoinut mitään.

Mies näki, että asia jäi vähän vaivaamaan, muttei reagoinut mitenkään. Nyt on vähän ohhoo-olo :/

Jollekin voi tulla mieleen, että makaisin vaan kotona, mutta ei. Olen itseni ja lapseni pääosin yksin elättävä yliopisto-opiskelija. Näin paljon mies siis arvostaa akateemista koulutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ääliö mies:
Enempi mä suuttuisin tuosta että jos toive toteutuisi vieressä olisi joku muu kuin sinä :(

En minä tuosta pahaa ajatellut, saihan mies kuvitella mitä tahtoi. Ehkä en ole niin hehkeä että minun kanssani haluaisi montaa lasta. Varsinkaan, kun en halua muuttaa miehen perässä pikkukylään.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
pitäiskö sun sit lopettaa tyhjntoimittaminen ja mennä töihin

Töissä ollessa tienaisin puolitoista kertaa sen minkä mies. Nyt opiskelen, ja sen jälkeen kun valmistun, palkkani on miltei kaksinkertainen miehen palkkaan.

Mun miehen ja lapseni isän mielestä mä makoilin kotona ja olin tyhjäntoimittaja joka loisi kaikki sen rahat kun olin äitiyslomalla. ja voitte varmaan kuvitella miten kävi kun halusin jatkamaan opiskeluja enkä töihin.

nykyään on ex.

Eipä olisi meillä paljon vara tuommoista sanoa. Olen yksin lasten kanssa kotona kaiket päivät ja osan viikonlopuistaki ku mies tosi paljon töissä. Hoidan käytännössä kaiken yksin. Mies tuo vaan rahaa taloon muttei juuri muuta ehdi.... eli kaikki muut asiat ja työt on minun harteilla. Jos kuulisin olevani tyhjäntoimittaja saisi mies aika äkkiä jäädä perävaloja katteleen.

Töissä ollessa tienaisin puolitoista kertaa sen minkä mies. Nyt opiskelen, ja sen jälkeen kun valmistun, palkkani on miltei kaksinkertainen miehen palkkaan.[/quote]

Miehesi on selkeesti sulle kateellinen!! Jos hän kokee että miehen kuuluu tienata enemmän kun naisen!?

Yhteistyössä