Miltä sperma tuntuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jusu

Vieras
Kommentteja naisilta,mitä ja miltä sperma tuntuu teidän mielestänne,jos ja kun se päästetään sisälle emättimeen,kasvoille tai jonnekin muualle,näin miehenä ajattelee kun sitä kuitenkin lentää aika paljon ,sehän sotkee paikat.

Itse tykkään spermasta ja sen antajasta ,on totta että se sotkee ulos valuessaan pikkarit ja antaa voimakkaan tuoksun mutta se myös muistuttaa sen antajasta ja rakkaudesta.

Mieskommentti,Kun saa takaapäin naida,se tuntuu parhaimmalta,saa työntää syvälle ja päästää sinne nesteet.Siemensyöksyn jälkeen tulee yököttävä olo en tiadä mistä johtuu nutta kaverir kertovat samoista tuntemuksista.

Voiko tällä palstalla olla vieläkin ääliömäisempää kysymystä, etteikö joku vastaisi (tosin itse vastasin seitsemäntenä) Kiinnostaako ketään oikeasti miltä sperma tuntuu?

Maistuu vähän samalle kuin tuoreet osterit lämpimästä Välimerestä nostettuna.
Kylmän valkoviinin ja patongin kanssa menevät molemmat. Marseille`sin satamasta aamulla 4:n aikaan suoraan veneestä ostetut osterit ja myöhemmin suikkarit...

Rakastetun sperma maistuu tosi hyvälle, kirpeätähän se on ja joskus koko suu puutuu, täytyy sen vuoksi mennä huuhtomaan molempia päitä, mutta kiihottava kokemus on nähdä miehen ejakulaatio. Omani on ujo, eikä helposti antaudu sellaista kokemusta antamaan. Ei myöskään pidä saadusta tai annetusta suuseksistä.
Rakastelu on hieman tuhruista ja sotkuista puuhaa, mutta eihän sellaista ajatella, pesukoneita on ja pyykkiä pestään ja liinavaatteita riittää. Ihan sekundäärisiä asioita.

Ei sotkulla väliä, se voidaan vaikka levittää iholle. Pitäisi olla ihan hyväkin.

Mausta sen verran että se on eri makuista riippuen miehestä. Joku tosiaan puuduttaa suun limakalvot mutta mies, joka ei juo (siis yhtään alkoholia), ei polta tupakkaa, muutenkin terveellinen ruokavalio - se on kuin kermaa.

Omiin empiirisiin tutkimuksiini perustuen olen tullut siihen tulokseen, että avainsana tässäkin on kemia. Rakastuminen vaatii tietynlaisen kemian, joka ilmenee muun muassa hyvinä tuoksuina ja hyvänä makuna. Olen törmännyt nuorempana mieheen, joka ei tuoksunut eikä maistunut hyvältä - en vaan tuolloin vielä ymmärtänyt, että se tarkoittaa toimimatonta kemiaa ja yritin jatkaa suhdetta. Yäk!

Jos vielä joutuisin plokkaamaan miehen, ensimmäiseksi haistelisin ja seuraavaksi maistaisin. Ja sitten miettisin vasta jatkoa.

Niinpä. Rakas tuoksuu hyvälle, vaikka olisi hikinen tai kitannut kaljaa tai ollut tupakalla. Olen ollut miehen kanssa, jonka haju ei miellyttänyt minua ollenkaan - lyhyeksihän se suhde jäi. Nykyistäni suorastaan nuuhkin välillä, niin ihana hän on.

Niinpä. Rakas tuoksuu hyvälle, vaikka olisi hikinen tai kitannut kaljaa tai ollut tupakalla. Olen ollut miehen kanssa, jonka haju ei miellyttänyt minua ollenkaan - lyhyeksihän se suhde jäi. Nykyistäni suorastaan nuuhkin välillä, niin ihana hän on.

En voisi ikinä kyllä rakastua mieheen joka polttaa tupakkaa kun en suostuisi menemään lähelle, saati ensimmäistäkään pusua pussaamaan...

Viimeksi muokattu: